Gå til innhold

dere bloggere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at babygullz blogger, men er det flere? Jeg begynte mitt liv som blogger i går og det hadde vært kjekt å få linker av de som blogger innpå her. :)

min bogg er forøvrig tinamarimork.blogg.no ,visst noen vil inn og se på min foreløpige ganske så tomme blogg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fine blogger dere hadde! :) Kjekt å få litt inspirasjon og. Hva skriver man liksom i en blogg? -sånn bortsett fra å poste finurlige saker og ting som man finner på nettet? hehe

Skrevet

Opp til hver enkelt hva som på en måte blir "naturlig" og skrive. Hadde sikkert sett litt teit ut om jeg hadde skrevet om mote og sminke.. Men det som går igjen er jo ett innlegg om jenta mi.

Skrevet

det blir nok endel baby-blogging her også,skal du se! litt kjekt for venner og fam som bor langt unna å følge med på ;)

Skrevet

Vi har masse familie som bor opptil 100mil unna. Og de er ivrige med å lese bloggen :-)

Skrevet

jepp,nettopp det som er så kjekt med blogging ;)

Skrevet

Så flott blogg med flotte bilder! :) Mannen i huset er fotograf antar jeg? ;)

Skrevet

Oh yea...Han tar på seg oppdrag her i Ålesund..Men prinsessa vår blir mye fotografert ja...Hun kommer til å være lei av kameraet før hun er 5 år..hehe..

Jeg la dere til på bloggen min så jeg får følle med dere..Kjekt å lese når man er hjemme.

Skrevet

Litt ymse på bloggen min da..

www.janey84.blogspot.com

Skrevet

Ser de fleste her har blogg på blogspot. Den ser igrunnen litt finere ut enn blogg.no og det ser ut som man lettere kan få en personlig vri...eller er dere alle veldig flinke i web-design? ;)

Skrevet

Hei jeg blogger BARE BABY hehe =) omtrent, har familie og venner om følger med.

Blir som en dagbok som dattra mi en dag kan kose seg masse med =)

www.mojochik.bloggspot.com

Skrevet

Så moro med flere bloggere. Min blogg adresse er parapai.blogg.no

Der står det lite om mote, og mest hva jeg bedriver dagene med. Moro å lese dere andres blogger også :)

Skrevet

Hei:)

Min blogg adresse er cecilieogemilian.blogg.no:)

Syntes det er så vanskelig og finne på noe å skrive jeg, så er ikke så mye som står der da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...