Gå til innhold

Trenger noen oppmuntrende ord !!!

Gitte ♥tvillingmamma♥

Anbefalte innlegg

Hei jenter :-) Gratulerer så mye til alle her inne !!!

Jeg er skikkelig nervevrak for tiden, har vært det siden jeg fikk positiv test. Var gravid for 6 mndr siden og opplevde da en MA. Det kom som et sjokk, ingen forvarsler i det hele tatt. Var på UL i uke 10 og der var ikke noe liv, hadde stoppet opp ca 3 uker tidligere. Er nå livredd for å oppleve det samme en gang til...

Er det noen her inne som har hatt MA tidligere og som det nå går fint med? Hadde vært godt å høre noen slike historier....

Jeg er 8 uker på veg - og skal på UL imorgen - blir nok en søvnløs natt tenker jeg, har vært en del av dem...

Klem fra meg

Fortsetter under...

Hei du.

Dette går nok bra, ønsker deg all mulig lykke i morgen og at du får se den lille krabaten:-)

Jeg var gravid for 1 år siden, UL i uke 7 viste tom forstersekk. I dag er jeg 17+1, og alt er tilsynelatende bra. Selv om jeg fortsatt er sykt bekymra...

stor klem til deg

Tusen takk for fine ord, og så kjekt at alt går så fint med deg !!

Det gikk supert for meg også i dag, kan nesten ikke tro det. Er såååå letta. Og jeg skal ha tvillinger !!! :-)

Bekymringene vil nok fortsette lenge enda, men nå har jeg i hvert fall sett liv og to små babyer, og det er jo kjempepositivt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...