Gå til innhold

Får ikke pusset tennene hans! Hva gjør dere med deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er klin umulig å få pusset tennene her i gården, han presser tungen ut av munnen slik at det ikke er mulig å komme til. Hver eneste tannpuss ender med skrik og rabalder, er redd han kommer til å synes tannpuss bare er noe helt forferdelig noe slik vi holder på nå. Og at han ender med råtne tenner eller noe sånt til slutt:( Går tannpussen greit hos dere? Noen triks på lager for å gjøre dette litt morsommere? (Hylingen slutter når jeg gir han tannkosten og han kan ligge og veive med den...)

Skrevet

Syns det er vanskelig jeg også, men har på litt tannkrem (for barn) som smaker godt. Tror det hjelper litt at det smaker godt lissom:)

Skrevet

Høres veldig kjent ut.... vi lset en periode med Lillefjert også. Prøvde med makt og uten- og han ble mest fornøyd når han fikk tannbørsten. Så da kjøpte vi en til så han fikk pusse litt og vi fikk pusse litt. Han syns det var veldig stas å få lov å pusse våres tenner!

Ellers var det om å gjøre å få han til å le sånn at vi kom til bakerst. Ofte vi la han på fanget eller på tørketrommelen med hodet hengende utenfor mens vi kilte litt på magen =)

Tror de fleste går gjennom sånne kamper- pusse tenner må man jo! Men alt er lov- makt også. Tror ikke de får noen varige mén av det =D

Skrevet

har gått rimelig greit hos oss, men så er det bare to tenner foreløpig. Lek og kos er det viktigste tror jeg.

Bruk babytannkrem. Ikke mer enn på størrelse med lillefingerneglen til den lille. Det blir jo en liten smak da!

Tannbørsten er favorittleketøy på stellebordet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...