Gå til innhold

ahh, skjer det noe?!=) kanskje

Anbefalte innlegg

lurer på om jeg 'lekker' litt her.. vært mye plaget med utflod under hele sv.sk., men t.o.m. mnes jeg lå i senga kom det ut og det var mer eller mindre 'vanna ut'- ikke alt for mye. men mye nok til at jeg tok å ringte føden. jeg har aldri mensen smerter sånn ellers, men er det sånn her er det ikke noe digg- det kommer og går. rier har jeg ihvertfall ikke. jeg har heller ikke vært 'plaget' med kynnere nesten heller, men det virker som de kommer og går litt nå. ting skjer spes. når jeg reiser meg opp. da gjør det vondt nederst i magen. det er mye liv.. merker at jeg begynner å li ganske stressa, typen er på jobb, turnus, 2 uker på og 3 av. han er kontakta, men det raskeste han kan komme hjem er i morgen kveld, trodde han. kommer helt ann på flyene. men, men.. tok jo det i forbehold. men vi regna jo med at han ikke ville komme nå (11 dager til termin) siden jeg er 1 gangs. jeg har en vennine og muttern i backup.. egentlig håper jeg at det er falsk alarm, pga mannen ikke erher, men på en annen side.. hvor digg hadde det ikke vært, så han slipper bursdag på julaften eller midt i romjula..

måtte bare få det ut=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139263358-ahh-skjer-det-noe-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro mig, om vattnet går så märker du det :) På mig forsade det ut flera liter typ. Men man vet ju aldrig och värkarna började också för mig som en mensvärk, det kan vara att den lille vill ut. Hoppas att mannen din hinner hem till födseln. Lycka till massor!!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...