Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Sniker meg inn fra 0-1 for dere er gjerne kommet litt lenger her. Jeg har hatt mensen 2 ganger etter fødsel, da med 31 dager imellom. Er nå 33 dager siden sist, og har hatt vondt i magen i en uke, men den kommer aldri!! Har testa negativt også, så er nok ikke gravid forresten.. Menhvor fort ble mensen deres regelmessig? Kanskje jeg må jekke forventningene mine ned et hakk?
Serial mom Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Fortsatt ikke helt regelmessig her, og det er 1 år siden jeg fødte. Kom tilbake etter 7 måneder, men den varierer på dagene. Regner med den blir mer regelmessig når man slutter å amme, men det har jeg ikke tenkt til å gjøre enda.... Kanskje du bare har kjent eggløsningen, de smertene kan ofte ligne på pms :-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Ammer jeg også, men fikk den etter 5 mnd. Tror du virkelig det bare kan være eggløsningen? Mener jeg kjente sånn stikking for 2 uker siden, men får vel bare smøre meg med tålmodighet Andre?
jentemamma Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Fortsatt ikke regelmessig og det er 16 mån siden fødsel... Utrolig slitsomt... Fikk ikke mensen tilbake før ved ca 10 mån da, men siden det har jeg blødd til og fra hele. Går toppen en uke imellom hver blødning:( Gikk på minipille (Conludag), men har nå sluttet og håper på at kroppen ordner opp i surret!!
Ranveig R Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Ikkje regelmessig her enno, 13 mnd etter fødsel. Kom ikkje tilbake før etter ca 9,5 mnd. Gjekk 8 veker til neste gong, deretter 5 veker. No har eg begynt igjen i dag, etter 23(!) dagar. Men har nyleg begynt på minipiller (conludag), og sist eg gjekk på dei var eg forferdeleg uregelmessig, blødde stort sett ei veke, pause i ei veke og så var det på'an igjen. Håpar det blir bedre denne gongen... Etter første fødsel kom mensen tilbake etter 7 mnd, og var regelmessig med det same, så det er forskjell... Det er visst ikkje uvanleg å vere uregelmessig i lang tid etter fødsel, og ev. minipiller kan og ha negativ effekt på akkurat det der.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 16 mnd siden födsel og fikk mensen 2 mnd etter födselen selv om jeg fullammet..har värt stort sett slik den var för jeg ble gravid..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Takk for svar Og tror dere ikke den kom idag.. Jaja, da har jeg hhv 31 og 34 dagers sykluser til nå.. HI
Rose69 Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 9 mnd etter fødsel.Da jeg sluttet å fullamme.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 kom regelmessig her da mini begynte å nærme seg 7mnd. har alltid hatt veldig regelmessig mens da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå