Gå til innhold

Skikkelig grumsete urin. Hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har legetime i dag og tisset på et glass jeg skulle ha med. Jeg tisset litt i do først og så på glasset etterpå. Det var skikkelig grumsete med masse som fløt rundt der. Kan det være urinveisinfeksjon tro, eller hva annet kan det værè?

Skrevet

Så det var en annen som hadde hatt grumsete urin...da var det blærebetennelse/ katarr - men da var det visst VELDIG vondt. Det er ikke bare rester av utflod eller noe? Tissa du litt før du tissa i glasset?

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Det kan være urinveisinfeksjon ja,men har du symptomer på det? tissetrang,svie ved vannlating, følelse av å ikke tømme blæra...? Jeg opplevde det samme når slimproppen gikk....

Skrevet

du hadde ikke sex igår da... ? jeg hadde det kvelden før kontroll og dagen etter var det grumsete, tror det var sæd rester..:) hehe

Skrevet

Hadde ikke sex i går og pleier ikke ha sånn urin. Tisset litt i do først. Jeg er 34+6 i dag.

Skrevet

Det kan bare være at du ikke har drukket nok. Jeg opplevde dette for ikke lenge siden. Skikkelig grumsete, men prøve svaret var negativt, intet utslag. Siden du skal til legen får du fort svar. Bare drikk mye.

Skrevet

Viktig ved urinprøve er å være helt ren også, dvs dusje/vaske seg grundig FØR maqn tisser på glasset. Ikke akkurat det letteste om morgenen med sprengt blære, å klare å stå i dusjen så man får vasket seg men :P

Skrevet

Jeg hadde dusjet før jeg tisset.

Fikk L 3+ på urinen hos legen, men ikke noe videre svar egentlig. Prøven skulle sendes til dyrking.

Hva kan det da være?

Skrevet

L kan tyde på urinveisinfeksjon ihvertfall, eller bare en udefinerbar "forurensing"..det er neppe noe farlig ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...