baby ventes 11 mars :) Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 synes det er så dårlig utvalg og noe er veldig dyrt. jeg synes klærne ofte er kjedelige og noe jeg ikke ville gått med til vanlig. har søkt mye på nett ,men finner bare sånne klær... skulle gjerne hatt en skikkelig kosedress og kanskje en kul bukse, men finner ikke no...noen som har noen tips ???
bettan2 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Ja.. lurer på det jeg også, alt det som er på nettet er ofte kjempe dyrt eller altfor kjedelige klær, har klart å finne en mammabukse og to gensere på H&M, men det er også alt..
Baby<3 Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 jeg leter etter det selv, men jeg har funnet 2 steder jeg kunne tenke meg å handle da=) http://www.nine.no/ http://www.mammashop.net/bukser.html
vibi1 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 hvis du går inn på www.ebay.com kan du kjøpe mamma jeans i kjente merker som Rock and Republic, Seven, Citizens og Humanity etc. De har også en del Juicy Couture for gravide. Jeg var akkurat i USA og kjøpte en Seven mammabukse. Kjempefin! Du bruker den str du brukte før du ble gravid(om du ikke har lagt på deg mye andre steder en mage da...) Ellers har de masse fint på www.lookatmom.no. Det er mammaklær produsert av en norsk designer. Masse kult. Også praktisk når du skal amme.
CrazyCat Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 La-Vida i Haugesund har nettbutikk. De har mye fint! http://la-vida.no/nettbutikk/
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jeg kan anbefale 2wear buksene, veldig kule og behagelige. Du finner de på nettet og i diverse mammaklærbutikker. Jeg kjøpte mine på svangerskapet i Oslo.
to_tette? Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 på H&M finner du billige koseklær. men klærne der er jo også litt kjedelige, men de har noen standard bukser og topper, f.eks og jogge/kosebukser de har også olabukser til ca 350
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Jeg kan rett og slett ikke bruke de klærene på H&M For de buksene bare siger. og det "høye" livet er så kort at det stopper rett over navelen. Og det er veldig ubehagelig for Lillemann liker ikke at det strammer der og sparker å sparker så mye på samme sted at jeg blir dårlig av det.. Og på H&M her som jeg bor har de kun str 42-46 og 48. Jeg bruker st 36. Det er ikke lett dette her. Skulle ønske de hadde en skikkelig mamma butikk som det også gikk an og prøve klærene i.
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Hei! Jeg har faktisk bestilt 2 mamma-dongeribukser i ellos (av alle ting)!! Og så har jeg to lette og gode bukser fra H&M, og så har jeg kjøpt meg lange singletter i alle verdens farger på Cubus, som jeg bruker med cardigan.... Har også kjøpt meg kosebukser på Cubus. Trenger jo ikke å ha dette magebeltet langt over navlen, klør gjør det også... Disse singlettene jeg snakker om er i mange farger, litt sånn bryter-trøyestil i ryggen, og går langt nedom bukselinninga.... Koster 99,- tror jeg... Trenger altså nødvendigvis ikke mamma-klær!! Finnes mye annet en kan bruke, som ikke koster all verden.
allegodetingertre<3 Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 i bergen har de en butikk som heter mor og meg, kjøpte en dongeribukse der som sitter som et skudd;) deilig å ha en bukse som jeg føler meg like vel i som de beste buksene jeg brukte før jeg ble gravid. er litt dyrt da, men virkelig verdt det!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 Hvor i bergen er dette? Dette var innteresangt. håper bare det ikke er i byen for der klarer ikke mine ben å gå. for der har de jo polarn o pyret å sånt og. (eller hvordan de staves. Men med denne bekkenløsningen her kommer jeg meg ikke over alle hauger, er det er senter et sted er det bra Hadde vært kjekt å vite hvor det var
allegodetingertre<3 Skrevet 11. desember 2008 #12 Skrevet 11. desember 2008 Ligger i kong oscarsgate. hvis du kommer fra landås mot byn, så ligger butikken på venstre side et lite stykke etter at du har passert byporten.
bettan2 Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Men det mage beltet dre snakker om, det er vel bare vis man har lavt liv på buksene å litt kortere topper det er nødvendig? Selv sverger jeg til de lange toppene. er så deilig å føle at ikke magen titter frem over buksa;) jeg har enda ikke funnet en bukse som sitter som et skudd, er forholdsvis liten eller i høyde og bredde, bare magen som er ganske tydelig, så det er ikke lett å finne en bukse som sitter over rumpa å lårene og som ikke strammer over magen.. men men..!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. desember 2008 bare lurte på om hva jeg skal søke på på e-bay.får frem gravid ting,men ikke kosedresser osv... og ikke er jeg sikker på hvordan jeg regner ut dollaren heller, det er jo kjedelig og betale alt for mye pga det , he he
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #16 Skrevet 13. desember 2008 mm.. ginatricot.no! der har jeg bestilt kosedress og litt div:) hadde endel fint der altså
baby ventes 11 mars :) Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. desember 2008 ja de har mye fint på gina, men ikke mammaklær vel??? er litt avhengig av mammabukser, liker ikke bukser som er lave nå.men overdeler kjøper jeg i vanelige butikker, liker og vise magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå