LilleVildeogMamma Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 han er 10 uker og jeg vil gjerne ha litt avlastning noen netter.. Pappa i huset vil også hjelpe til meg mating f.eks. på natta i helgene. Men han tar jo ikke flaska! Bare tygger på den! Hjelp!!
Zitro Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Prøv alle flasker som finnes og se. Men ikke alle barn skjønner dette i så tidlig alder. Forsøkte febrilsk med dattera mi jeg også, men hun nekta til hun var 7 mnd. Da fatta hun poenget med å suge og ikke tygge.
power puff Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Prøv og dyppe smokken på flaska i feks litt fruktmos. La pappaen gi flaske så babyen ikke lukter melken din. Kjenner en som har en liten jente som kun tar en type morsmelk erstattning på flaske, ikke vanlig morsmelk eller andre typer erstattning. Så det er jo verdt og prøve forskjellinge merker og se om det funker. Lykke til!
liberobleier Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 klem kinnene sammen sånn at munnen blir trut munn, putt inn flaska sånn at sutten berører ganen. dette pleier som regel å sette i gang sugerefleksen. lykke til
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Sånn hadde vi det også: Mini´n ville ikke ta flaska, bare forsøkte bite. Dette var Avent flasker. Men så fikk jeg en MAM flaske av den typen hvor man kan skru ut bunnen, og de fungerer kjempefint! Han tok flaska med en gang og forsynte seg grådig. Det har fungert fint for jentene på barselgruppa mi også som hadde samme problem. Tuten er litt letere å få grep om tror jeg. Og flaskene lager ikke vakum, så det blir litt mer likt som å få bryst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå