Gå til innhold

oii- jeg blør litt!

*mammaen til benjamin og kasp*

Anbefalte innlegg

Hei.

Da jeg satt i dusjen i kveld begynte jeg å blø litt fra der nede. Det er ikke så mye, men jeg håper det betyr at det snart skjer noe. Har hatt vondt i ryggen og vært litt løs i magen et par dager. Pluss at i dag har jeg vært forferdelig kvalm og kastet opp et par ganger.

Sikkert bare luretegn alt sammen, for med 1.mann gikk jeg nemlig 8 dager over!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139261882-oii-jeg-bl%C3%B8r-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe.. likte begynnelsen på innlegget ditt.. "da jeg satt i dusjen". .. (hihi).

Har noen av tegnene selv (kvalme oppkast, diare og mensmurringer), og har trodd noe var på gang.. men skjer ikkeno mer nei..

Men høres jo ut som fødselen skal starte hvert øyeblikk da.. blødningen kan meget godt være tegningsblødning, noe som vel betyr at mormunnen får åpning?

Satser på du får se babyen din snart:-) Lykke til.

uff- hadde liksom håpet at det skulle være noe på gang jeg nå men... :( Virker som om de fleste opplever litt mageproblemer og kvalme, men at det liksom ikke skjer så mye mer. Frustrerende dette! Vet at jeg har nesten tre uker til termin, men når ting begynner å skje vil man at det skal skje med engang. Ble skikkelig babysyk jeg nå.

Burde vel ut å gå lange turer osv. men her har ryggen klikka litt mot slutten, så klarer ikke det heller. Var til jordmor i dag og hun kunne bekrefte at hodet var festet hvertfall...men, det trenger jo heller ikke bety noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...