Rosie the riveter Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Har et enormt konsum for tida -for å si det mildt. Er vel oppe i 15-20 pr dag... Dette er det første jeg har fått dilla på så langt i svangerskapet (28 uker) Går det an å spise for mye?
camosilla Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Nei det tror jeg ikke:) Høres ut som da jeg gikk gravid, spiste enormt mye frukt jeg også.
Sjokoladekaka Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 hehe.. nei, det gjekk no bra med både meg og ungen, då eg åt mange dagleg som gravid;) Hadde dilla på klementinar og grøne epler. Vil tru det er sunnare enn mange andre rare diller ein kan få.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Dette lurer jeg også på! Med mye kvamle og dårlig matlyst er klementiner det eneste som frister meg! Spiser sikkert 10-15 om dagen jeg også!
Mockanin Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Klementiner er super godt. I følge ernæringsfysiologen på Aker sykehus tilsvarer, må man ut og gå i 6 min. pr. klementin man spiser for å bli kvitt sukkeret man får i seg. Sååååå i går burde jeg gått i 35 min. i følge ei på kurset jeg var på. Hun fulgte vist med på hvor mange klementiner jeg hadde med meg i matpakka gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå