Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frossen småbarnsmor trenger tips.....

Har kjøpt meg et par Timberland for vinteren. Men selv med "vintersåler" og ull sokker fryser jeg etter en stund når vi er ute å leker.

Noen som har noen Gode Varme sko å anbefale en frossen sjel ???

Skrevet

En Timberlandsko kan være så mangt da. Finnes jo så mange modeller. Men om du har kjøpt en "hard" sko uten fòr så kjenner jeg meg godt igjen. Har prøvd dem selv, og vintersåle hjelper ingenting.

Ville nok gått for en mykere sko som sitter tettere på foten. Og som det finnes ull, pels osv i. Kjøp gjerne noen som går litt opp på leggen.

Spør butikken hva de anbefaler.

Skrevet

Jeg har også timberlandsko som jeg bruker nå og blir kald selv med god ullsokk og det hele. Det jeg har hørt skal være utrolig gode vinterstøvler er disse månestøvlene (tror de noe i den duren). De var populære for noen år tilbake. Passer finfint til lek. Ellers er tipsene fra forrige innlegg gode.

Skrevet

denne pc'n er helt tullete. Kursøren hopper hit og dit hele tiden, jeg blir gal. Utover at jeg blir gal blir det jeg skriver ofte litt rart. Ord forsvinner og/eller blir helt merkelige. I parantesen skulle det stå: tror de heter noe i den duren.

;)

Skrevet

Jeg har sorelsko. Ikke de fine med pels, men noen som ser litt kjipere ut:) De er kjempegode og varme. Fikk de i fjor og har brukt dem hele forrige vinter og hittil denne vinteren og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har vært kald på føttene en eneste gang. Ikke en gang når det har vært 20 minusgrader. Da har jeg brukt en tynn ullsokk, ellers bruker jeg bare vanlige bomullsokker i dem. Anbefales:)

Skrevet

Kjøp skikkelige fjellsko. Jeg bruker mine med ullsokker i og er ikke kald på beina når jeg er ute, selv om jeg er en skikkelig frossenpinn til vanlig.

Skrevet

Det er håpløst når man fryser på beina. Selv har jeg ett par Ecco vinterstøvler som jeg faktisk svettet på beina i med tynne ullsokker i når det var 19 minus første vinteren jeg hade de, men da var jeg ute og gikk aleine.

Når jeg nå er ute på tur/lekeplassen med snuppa er jeg kald ganske så fort.

Så jeg lurer også på hva man kan ha på beina for å holde varmen når man bare blir smågående sammen med en 2,5 åring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...