Gjest Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Vi har funnet ut at vi har ei lita jente i magen. Tygger litt på navnet Isa. Er det noen som har et godt mellomnavn, gjerne et norrønt å foreslå?
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Isa.... Isa... *smake på* det er jo litt tøft, men også uvant. Disse synes jeg er fine: Isa Victoria? Tor ikke mange norønne navn er fine som mellomnavn?
Lykkepia Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Isa høres bare ut som isabelle, men at dere ikke gidder å si hele navnet.
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 nei nei nei!! isa er orginalt, kjempefint åsså veldig enkelt navn med 3 boksatver.er kjempefint!vet om tre jenter som heter det faktisk:) er kjempefint syns jeg!
Kjersti&knøttet Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg kjenner ei som heter Isa Linn, og synes det passer veldig fint sammen. Hun ble som regel bare kalt for Isa. Isa Linn blir som en slags variant av Iselin...
Ophiophagus Hannah Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Isa Norunn Isa Mariann Isa Frid Isa Marie Det var de jeg kunne komme på nå. Synes personlig at Norunn er et veldig pent navn, og at det i grunn kunne passe ganske godt med Isa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå