råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 engler i snøen har sin egen sang??? tror teksten er noe sånt noe.... hva heter sangen og hvem synger den?
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 engler i sneen Jonas Fjeld
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Engler i snøen..jonas fjeld tror jeg.. Engler i sneen har sin egen sang. Hm D Når natta er som svartest, F#m E synger de om soloppgang. Hm D A Jeg stod i skyggene, i regn og vind. Hm D F#m E Jeg var en frem-med til du åpnet deg og lot meg inn. Hm D A Jeg sto a-leine helt til du steg frem. Hm D F#m E Jeg var en hjemløs, men du gjorde meg til et hjem. Hm D A Du ga meg varme da alt var frost. Hm D F#m E Englene i sneen har sin egen sang for folk som oss. A A7 G/D D Så hold meg, bli hos meg og vær her, Dm A sov hos meg og vær her E som flyktning og elsker og venn! A A7 G/D D Og la meg bli til en del av deg, Dm A låne kropp og sjel av deg E til himmelen revner igjen. Dadd9 D A Englene i sneen vender hjem. Engler i sneen har sitt eget liv. De synger om vinteren, men når våren kommer, visner de. Engler i sneen har sin egen sang. De synger at alt som lever her og nå tar slutt en gang. Engler i sneen lager sang av vind. De synger for hvem som helst som åpner seg og tar dem inn. Engler i sneen synger uten ord, og når våren kommer, går de uten sorg og uten spor. Så hold meg........
Kåre Moradi Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Engler i sneen av og med Jonas Fjeld?
PAVEEL Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 den heter engler i snøen. vet godt hvem som synger den men kommer ikke på det!!!! han som brukte å spille sammen m ole paus vettu...
trippeltopp Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Engler i sneen tror jeg...av anne grete preus, tror jeg....?
-MtG- Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det er engler i sneen med Jonas fjeld. Også synger han sammen med Kari Bremnes.
trippeltopp Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Heh...ser andre har tenkt på en mann her og det stemmer nok og...men jeg mener anne grete preus synger den også, eller?
* 5 om dagen * Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 det er engler i snen,av jonas fjeld.og den faste "dama"som han synger med er Hilde Heltberg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå