BobleKroppen Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Skal på julebord til helga, og vet ikke om jeg vil at lillemor skal sove hos farmor, eller om jeg vil at farmor skal passe henne her? Hva gjør dere? Tenkte egentlig å reise hjem etter middagen, så kan mannen bli igjen og ta seg en fest. Da er det jo kos å ha lillemor her, og jeg kjører jo.
1baby,og 1 spire Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ville nok hatt henne hjemme, er lettere det på alle måter. Også sovner dem lettere hjemme og der har man jo alt man trenger hjemme så slipper man og pakke å styre .
1baby,og 1 spire Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 He, he ble vist en hjemme for mye.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Første gangen jeg trengte barnevakt, skulle han ligge hos min mor. Jeg dro dit med ham og la ham der. Så dro jeg dit etter festen (jeg kjørte) og sov der også.... Andre gangen så var jeg med på kveldsgrøt, men mamma sto for resten. Gikk som en drøm. Hentet ham dagen etterpå. Synes det var greit å ha ham borte, for å venne ham til det. Dessuten var det deilig å sove en hel natt uten avbrytelser. Har hatt han hos svigermor ett par ganger også, og det har gått helt fint, tror ikke han bryr seg så veldig om hvem som steller og legger ham bare det blir gjort.... :-) (han er 9 mnd nå, var 6 mnd første gangen)
2hærligegutter Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Du må nesten gjøre som det passer deg. Jeg for min del syntes det er deilig å få sove litt når jeg først har sjansen
camosilla Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Min gutt var 4 mnd første gang, og han sov borte. Forrige gang var han ca.9 mnd og sov også borte. Det gikk veldig bra:) Som "mamman til lillegutt" sier er det greit at de venner seg til å sove borte også. Selvom huset er ganske tomt når man kommer hjem om natta, er det veldig deilig også å ha bare seg selv og tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå