Gå til innhold

Kjære Fomle og Stratosen

Anbefalte innlegg

Skrevet

No har vi sendt inn søknad for IVF og det tar jo fort noen mnd før oppstart, men er veldi spent på om vi blir gravid og når, hvor mange barn tilsammen og kjønn. Vi har vært prøvere i to år og er selvfølgeli veldi klar for å få unga når ingen av oss har fra før.

Ser dere noe mer rundt graviditet og fødsel blir jeg gla for å høre:-)

Håper dere har tid å svare en familien som er spent på om vi blir flere snart:-)

Jeg 250777

han 190870

Tusen takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann....

tar nok litt tid før dere starter opp men ikke så lenge...føler en graviditet rundt mars/april...

jeg føler 2 barn på dere jeg da..nå vet jeg ikke om du har noen fra før men d føles igrunn ikke sånn....(om dere har fra før så kommer d nok to til...)ser at dere er veldig spent og forventningsfulle ang ivf og det skjønner jeg godt...men prøv å kose dere og tenke litt på dere selv også;)

ser forresten et godt forhold mellom dere, selv om prøvinga nok har tatt litt på..

lykke til...

klem

Skrevet

Tusen takk for svar. Vi har ingen barn fra før så det stemmer. Du har faktisk spådd meg før gravid i desember, men egentli ingen som har klart å spå meg rett forutenom noen som no har spådd meg gravid i samme tid som du har gjort. Ja vi e utrulig spent å eg må kanskje jekke meg litt ned i tilfelle det ikke går. Men har så utrulig god tru på IVF behandlinga. Du ser to unga, klarer du se om de kommer samtidig eller blir det aldersforskjell på de. Gutt eller jente??

tusen takk igjen:-)

Skrevet

heisann..

tror ikke d er tvillinger men kan ikke si d med sikkerhet...

det er vertfall en av hver:)

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...