Gå til innhold

Hard i magen..tips til hva annet vi kan prøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, gutten min blir ikke bedre

Vi er begynt med grøt, og nå er han skikkelig hard i magen

Presser og griner..Siste 3 dagene har han bæsjet litt hver dag, men da bare en hard liten "pølse"

Har prøvd med malt og sviskepure i grøten..sviskesaft. men virker ikke som han er blitt noe bedre..noe annet vi kan prøve?

Rart spørsmål men hvordan skal egentlig avføringen deres være etter man er begynt med fast føde?

Skrevet

Her ble avføringen ganske lik våres når vi begynte med fast føde.

Men husker me dførste mann ga jeg litt kiwi og da løsnet det. Skrapet litt på en skje og ga det som dessert.

Skrevet

Hvor mye sviskemos har du i grøten da? gutten min sliter også med hard mage nå, og jeg gir han ca et halvt glass med sviskemos hver morning/formiddag. Pluss en teskje malt i kveldsgrøten. tror det hjelper selv om han forsatt trenger litt hjelp til å få det ut noen dager..

Skrevet

Småfolk sin sviskepure synes jeg er mer effektiv enn f.eks Nestle sin og sviskesaften. Gi det på skje istedet for å blande i grøten. Min gutt elsker sviskepure, nå har han diare på 3 uken, så kan ikke akkurat gi det..... (tenner)

Skrevet

Kiwi og pære kan hjelpe på hard mage, det hjalp hvertfall på min eldstemann når han var liten og slet veldig med å få bæsja!!

Skrevet

Har hørt at det er myyye mer effektivt å lage egen sviskemos. Da kan du bruke noe vannet du kokte opp sviskene med til å lage grøt, og resten av vannet sammen med sviskene for å få riktig konsistens på sviskemosen. Veldig lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...