salamander Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 gutten vår på 13mnd sier fra når han skal bade, presis klokka 6 hver kveld.(går på badet og henter baljen) og klokka 7 presis peker han på døra til rommet sitt og sier ehh ehh. da vil han sove. vi legger han, sier god natt, og går. helt undelig.
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Sååå flink da:) Tydelig at dere har gode rutiner iallefall Min lille sier "kokka", og peker på senga når han vil sove. "kokka" er da samlebegrep for smukken og dukka. Han er 17mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Hun sier ifra når hun vil bade, men sier ingen ting om å legge seg, hehe, hun er 15mnd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Hun går og legger selv selv til riktig tid. Vi må som oftest hente henne for å ta kveldsstellet. Når vi er hos andre, legger hun seg på sofaen etter å ha funnet et pledd. Hun er trøtt til nøyaktig samme tid hver dag.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Skal si dere er heldige.... Min vil ikke sove i det hele tatt.....
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 hehe, det er jo helt utrolig jo!! jøss en smart liten gutt. min gutt aner ikke at det er leggetid tror jeg. når jeg tar på han sovepose og gir smokk da begynner han å vinke og si haaaade og naaatta ( da skjønner han at han skal legge seg liksom)
T**** mamma:) Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Speiler ganske godt tilbake på rutinene deres det:) Virker som dere har god kontroll i hjemmet deres. Har ikke begynt å bade jenta vår hver kveld enda (snart 11mnd), men nå er det ikke lenge til hun begynner i barnehagen og da blir det nok gjerne mer nødvendig. Synes dette virker som en god og koselig kveldsrutine. *notere seg*
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 snuppa er ikke fult så flink men visr vi sier skal vi skifte bleie eller stelle så går hun til badet og hun finner ofte frem badekaret sitt når vi sier vi skal stelle.. ellers går hun ofte til matstolen sin når hun er sulten..
Raych Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Minstejenta her har gjort det siden hun var rundt året. Ikke bading, for det gjør hun ikke hver dag (og da er det til ulike tider). Når hun begynner å bli trøtt bruker hun å gå innpå rommet sitt og hente klut og smokke og komme med. Da kan hun sitte lenge å kose i fanget, og så skal hun ned og legge seg:) Noen ganger må vi prøve å drøye det litt, men stort sett er det rundt halv 7 tida hun begynner med dette. Da er det tid til stell, flaske og tannpuss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå