i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Mini har vært syk en stund med høy feber, så jeg har hatt han med meg senga hver natt i ca en uke. Nå er han frisk, men vokner opp tidligere og tidligere, og skriker helt til jeg tar han med meg på mitt rom og legger eg i senga sammen med han. I går voknet han kl 22:00 og begynte å gråte. Jeg gikk inn, strøyk på han og hvisket "mamma passer på deg" og gikk ut igjen. Dette gjentok jeg ca 15 ganger uten at han roet seg. Var ikke lenge ute av rommet av gangen (30 sek-1 min) selv om det føltes som en evighet, Så prøvde jeg og sette meg ved senga hans uten å se på han eller gi han oppmerksomhet, men han gråt, gråt og gråt så han nesten kastet opp. Han roet seg litt når jeg strøyk han på ryggen, men så fort jeg tok hånden bort så begynte han igjen. Begynner å bli slitsomt dette, er alene med han så jeg får ingen hjelp heller. Kan noen gi meg tips til hva som har funket for deg/dere? Mini er 17 mnd
MathildeC Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Huff, stakkars deg! Det som hjalp for oss er noe du har prøvd litt på, sitte ved siden av sengen. Jeg har hatt døra litt på gløtt og har lest en god bok - da føler jeg meg ikke stresset. Men, jenta vår har roet seg når vi sitter der, hadde hun grått hysterisk hadde det vært veldig vanskelig for meg å ikke ta henne opp.. det er nesten vanskeligere jo eldre de blir synes jeg!! Men kanskje du skulle prøve igjen, og være standhaftig? Alternativt, hjelper det å holde ham en stund, og så legge ham ned igjen? NOEN ganger virker det her, men noen ganger gjør det bare vondt verre.. Ikke lett det her med søvn og småbarn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå