Gjest Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg leverte den inn på service for to mnd siden - skulle bli dekket av forsikringsselskapet! Men hørte aldri fra de, bare sjekket med koden vår på internett og der var det ingen fremskritt... Men i går bestemte vi oss for å reise ned dit (er ett stykke herfra) å mase på de, men da kunne de ikke se å ha mottat mobilen!! Leita og leita på dataen men fant ingenting!! De sa de skulle gi en lyd i løpet av uken, vi måtte hjem å legge mini. I dag fikk jeg meldig om at mobilen var klar til å hentes, så min kjære dro ned for å hente den, men da sto han leeenge igjen, for de fant ikke mobilen og kom heller med en helt annen mobiltelefon!! Han sto nå der å mase å kjeftet og til slutt fikk jeg en helt ny mobil, feil farge, men, mobil hvertfall! MEEEN, vi måtte betale egenandel??? Det sa forsikringsselskapet at vi IKKE måtte, skaden skulle dekkes 100%! Men jeg ville ha mobil IDAG, så min kjære betalte de 200 kr, og er nå på vei hjem. Han kranglet mer og Elkjøp skal liksom ringe oss i morgen for å høre om vi kan få dekket egenandelen i hvertfall, siden vi ventet så lenge.. Nå måtte jeg bare få ut litt frustrasjon, er møkk lei Elkjøp, hver gang jeg handler der lover jeg megselv at jeg aldri skal inn der igjen!! ...Er visst ikke den eneste som tenker sånn etter hva jeg hører...Blæh!
Gjest irismor Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Handler ikke på elkjøp av prinsipp. Er noe herk hver gang man må bytte eller reklamere.
Minnie Mom Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Vi har også flere dårlige erfaringer meg elkjøp. Sambo handler konsekvent aldri der lenger, mens jeg har kjøpt er par småting (dvd og toastjern..). De vet ikke hva kundeservice er..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Har kranglet med en annen mobilleverandør/reparatør i dag selv, og må si takke meg til å ha en butikk å forholde seg til og ikke bare et nek på telefonen som jobber ved siden av studiene (beklager om det høres ut som jeg trakk alle over samme kam nå) og ikke kan gi et vettugt svar på noenting altså. Har sendt mannen ut for å kjøpe ny telefon, faktisk på Elkjøp, hehe, så jeg får håpe de er mindre vimsete på "min" avdeling av den kjeden - OM noe skulle skje...
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Nå har jeg akkurat satt min nye telefon på lading, og egentlig er den finere farge enn den jeg hadde da:P Og helt blank skjerm, så jeg er jo fornøyd:P Men sinnsykt mye stress for noe de burde fikset for lengst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå