Gå til innhold

øm/stikkninger/vondt i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.tror ikke det er noe å bekymre seg over..Har hatt det samme selv og det er nok bare kynnere.(livmoren som sammentrekker seg)men hvis det er konstante smerter ville jeg ringt jordmor eller lege.Bedre å ringe en gang for mye.Er det første svangerskap?det er vanlig å bekymre seg litt ekstra da.Alt er jo nytt.Merker det selv.Reagerer på det minste,men har ei venninne som vet alt når det gjelder svangerskap så jeg får svar på alt jeg lurer på...hehe..

Kjenner lite når jeg ligger å slapper av.

første svangerskap ja:)føler seg litt blank på alt. vet ikke hva som er normalt:)

i de første 12 ukene var jeg mye plaget meg magesmerter og blødninger. Var på seks ul. før den "vanlige" i uke 17. Det gjør nok sitt til at jeg hele tiden tror noe er galt. Synes den lille krabaten kan sparke no skikkelig snart, da får man i allefall en påminnelse hver dag at alt er bra:)

i og med du har hatt blødninger og mye vondt i magen ville jeg ringt legen.Jeg har ikk hatt blødninger og kun vært på en ultralyd før den ordinære i uke 17.vet du hvordan morkaka ligger?hos meg ligger den foran,så jordmor sa at jeg ville kjenne spark senere og mildere enn di som har den bak..nå er jeg 22+4 og merker det skjer noe der,men det er ikke så kraftig..

jeg er 22 + 3 tror jeg nå:) jeg har også morkaka på fremrevegg, synes det har vært rolig lenge, men de to siste dagene har jeg kjent mer liv. synes han i perioder har bevegd seg mye, uten at jeg helt vet hva som er mye/ofte:)

takker for svar:) alltid betryggende med å ringe legen, men føler jeg maser så mye:) me tanke på at jeg synes jeg kjenner mer liv i d siste så tenker jeg jeg venter litt og ser om det blir bedre eller verre.

Håper det blir en rolig og koslig jul uten bekymringer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...