Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 for å få satt inn 2 egg? Mener å ha hørt at de helst ikke setter inn 2 egg i det offentlige... (?)
Rose69 Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg fikk satt inn 2 egg forrige runde (2005) pga av alderen min.Men det ser ut til at det offentlige går mer og mer bort fra det pga faren for flerlinger. Har du nevnt dette for legene?Hva sier de?
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Har ikke snakket med legene på Ullevål enda.. Tenkte å drøye det til vi setter i gang (forhåpentligvis i januar) Hadde ikke gjort meg noe med tvillinger ;-) Grunnen til at jeg spør er: 1 - vi har en 4åring sammen, og jeg er livredd for at hun skal bli enebarn (tanken på at den muligheten er der har saaaaakte men sikkert begynt å synke inn, men det er vanskelig... har alltid sett for meg at jeg ville ha mange barn... Tanken på at hun skulle bli vår eneste slo meg ikke i det hele tatt før vi skulle igang med nestemann...(ble gravid på p-sprøyten med henne) men, som mange sier; vi har i det miste en) 2 - min mann er en del år eldre enn meg, og hans største frykt er å bli tatt for å være bestefar 1 skoledag ;-) Han har gått med på 3 forsøk, men etter det er det stopp... Jeg er jo dessverre nødt til å respektere det *sukk*
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Jeg spurte da jeg var inne sist, og da sa legen av de gjorde en totalvurdering av kvinnens alder, kvaliteten på eggene og om det er ferskt eller fryseforsøk. Jeg fikk satt inn to egg på fryseforsøk, fordi sjansen for å bli gravid er lavere. Men det ser ut til å ha gått bra så langt i alle fall :-) Lykke til!
♣ Christiane ♣ Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Hei Jeg fikk satt inn 2 egg på riksen etter egt ønske. De sa at siden jeg hadde 3 icsi + 2 frys baak meg allerede fra annen klinikk hvorav jeg har fått 2 egg tilbake hele tre ganger uten hell så fikk jeg det som jeg ønsket.
øynesomtinntallerkner Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg fikk et barn ved ICSI for ett år siden, nå fikk jeg satt inn to nylig for jeg ønsket det selv. Jeg vet ikke hvorfor jeg fikk dette, regner med de syns jeg snart er for gammel he he...Fikk satt inn to sist også men ble ett barn av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå