Fuck google, ask me Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal til Hausken klinikken i morgen for egguthenting, men har ikke fått noen form for smertestillende å ta på forhånd. Er ikke det rart? Noen som vet hva slags smertestillende jeg kommer til få?
Snooopi Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Hei! Du får helt sikkert noen gode piller du skal ta litt før (så du er ikke kørbar etterpå!) + lokalbedøvelse. Det er veldig forskjellig hvor vondt vi synes det er, jeg har slett ikke vondt - merker (nesten) ingenting og jeg nøyes med lokalbedøvelsen:-) Lykke til!
Alid@ Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Det hørtes litt rart ut.. kan dem ha glemt det?? Jeg fikk av dem en paracet (tror det var 1000mg) En kvalmestillende(prostafen) og en morfintabelett jeg ikke husker navnet på. Det skulle jeg ta ca en time før uttak. Tror det er vanlig at dem gjør det slik + lokalbedøvelsen man får. Jeg tror ikke dem gir smertelindring rett i blodet!
ES76 Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 På Riksen får vi beroligende og smertelindrende "rett i blodet" - må ikke ta noe før vi møter opp;) Det tar 10 sekunder så vips så er man døsig og ikke fullt så nervøs lengre. Underveis justerer sykepleieren og gir deg mer om det er vondt.
Mille38 Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Hos Hausken får du smertestillende når du kommer dit, lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå