Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite at blodprøven min viste 3.. di visste ikke om eg hadde hatt eggløsning, eller om eg nettopp hadde hatt,og den var på vei ner,eller sko ha og va på vei opp...blir helt forvirra...noe som vet noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste om dette på nettet da jeg tok mine prøver forrige måned. Mine to viste 1 begge to, og de må vise over 16 for at el skal ha funnet sted. Jeg vet at de ikke ble tatt på rette tidspunkt i måneden. Min syklus er 35 dager. Prøvene må tas etter eggløsningen har funnet sted, og mine ble tatt før begge to.

Vet du noe om hvor lang syklus du har? Har du testet for el før?

Skrevet

Har ikke peiling på syklus...har aldri hatt mensen i hele mitt liv..men ble spontan gravid for 4 år siden...har en godgutt på snart 3 nå:) fikk nettopp diagnosen pcos, og fikk beskjed om at eg måtte starte på primolut, og så pergotime... va16 nov, va min 4 blødningsdag, og da begynte jeg me pergo som jeg tok i 5 dager... kommer nok ikke til å få mensen igjen, uten at jeg starter på primolut igjen...jeg tok blodprøve dag 26, og fikk svar i dag 27 at den var på 3... takk for at du svarer:)

Skrevet

Tenkte eg skulle ta eggløsning test neste gang eg starte på primolut,og pergo...håper d kan hjelpe noe

Skrevet

EL tester er upålitelige for kvinner med pcos

Prøv heller å måle tempraturen vaginalt eller rektalt før du står opp om morgenen, helst ca til samme tid og etter minst 6 timers søvn.

Da vil du se om du har EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...