Gå til innhold

Når synes babymagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er kraftige og har erfaring med dette??

Jeg veide 103 kg da jeg var i uke 5, og har ganske rund mage fra før. Når kan jeg forvente at babymagen begynner å synes, og folk ser at jeg er gravid, ikke bare feit?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var 117 da jeg ble gravid, har gått ned til 108 nå....så fortsatt rund, er i uke 12 nå og har fått mage !

Skrevet

Jeg er ikke spes stor egentlig sånn sett men jeg kan vel si at jeg er i uke 15 snart og magen min er kommet...jeg ser gravid ut.

Skrevet

Til deg som har gått ned fra 117 - 108. Var det riktig?

Så utrolig flink du har vært! :)

Hvordan har du klart det?

Skrevet

Dette frustrerte meg enormt mye også i tidligere uker, jeg kunne selv se min mage i uke 14-15, men først etter uke 24/25 at utenforstående kunne se den godt.

Jeg er høy og er kraftig fra før. Jeg er nå i uke 28 og magen synes gjennom vanlige klær. Et triks jeg tok i bruk var å bruke belte mellom puppene og magen for da kom den bedre til syne, litt av utfordringen min er at puppene fortsatt er lenger frem en magen. så derfor må jeg markere hvor langt inn det egentlig går der magen begynner (om dette ble forståelig)

Å vente seg mage før 5 måneder er litt urealistisk har jeg konkludert med (og skal prøve å huske det til neste gang jeg går og venter)... men den kommer og det gjør også følelsen av liv der inne!

Skrevet

jeg er gravid med nummer 2 nå, veier 120 ca. i uke 15 kan en godt se magen, kom senere sist.

selv om jeg har bilring fra før,

Skrevet

det stemmer jeg har gått ned så mye ja...har kasta opp mye og er konstant kvalm. spyr iallefall 2 ganger om dagen.

er nok derfor vekta går såpass mye ned. orker ikke spise noe særlig.

Skrevet

min mage så ikke gravid ut før jeg var nærmere 5 mnd på vei, med to! veide 114 kg da jeg ble gravid, lagt på meg 9 kg er i uke 31 nå... men er førstegangs så kanskje d oxo har noe å si...

Skrevet

Mannen min seier at babymagen viser nå...er 14+6 i dag. Eg merker i all fall at eg har begynt å få mage..... Er litt flau, for eg er redd andre bare trur at eg har lagt på meg... Har ikkje det, ikkje anna enn det som er normalt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe, jeg traff en gammel bekjent i dag som ikke har sett meg på ti år. Har lagt på meg 10-15 kilo siden det. Er bare litt over tre måneder gravid og det synes helt ærlig talt ikke. Men da jeg nevnte at var gravid sa han at han skjønte at det måtte være det... Jaja ;) Jeg gadd ikke si at det egentlig bare er fett. Nå har jeg i hvert fall en unnskyldning til å være stor!!

Skrevet

Artig fortelling..... jeg har ingen hast få mage var 28 uker sist før det var virkelig synlig og håper jeg ikke får så mye før nå,men det skal sies jeg var 24 år sist 36 nå haha.Så mye kan jo forandre seg anatomisk,er faktisk noen kilo lettere nå enn da jeg fikk min datter for 12 år siden,men nå sluttet jeg røyke så jeg kommer vel trillende inn på føden,var ca 110 da jeg føda henne,håper jeg ikke legger på meg mer enn det nå er jeg ca 95 kg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...