Høna08 Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Har en urolig liten fyr med mye magevondt og bæresjal er redningen! Men når jeg putter han i sjalet (elastisk) så skriker han seg alltid opp og spenner og kaver. Men etter fem-ti minutter i sjalet sovner han alltid. Prøver å få puttet han i sjalet mens han fortsatt er rolig, men han begynner alltid å kave med engang allikevel. Rart , siden han sover så godt i det.... Men nå har jeg blitt bitt av bærbasillen og bestilt med min første mei tai på nett. Sto at den var sendt igår, johoooo! Men hvor tidlig kan jeg begynner med MT? Lillegutt er syv uker, kan han bæres med bena hengende ut da?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hei Meitai kan du bruke fra fødselen av Jeg vet ikke hvilken meitai du har kjøpt, men det er mulig å bena utenfor meitaien, men om gutten din er liten kan han jo være i froskestilling (som nyfødt) i meitaien.
Yo&La+spire Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Det sies at du kan bære med beina i froskestilling til du ikke lenger får føttene lett opp til rompa til babyen....Vi bar snuppa med beina ut i sjalet fra hun var 6 uker....hva gjør du når du har han i sjalet da? Funker det? Meitai kan du bruke fra nyfødt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå