JenteBergen82 Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Den passe perfekt i OTH vogn f.eks. Posen ble kjøpt på Biteringen i Bergen i september. Ellers godt fornøyd med den. Varm og god vinterpose.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Hvor lang er den og har du noe bilde/link til hjemmeside e.l.? Pris og farge?
JenteBergen82 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Den er 105cm tror jeg. Ligger bilde og mer forklaring på lilleprinsen.no sine sider. Den er svart. Jeg kjøpte den med oth min og der passet den perfekt. Den er pent brukt.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Pris da, inkl porto?? Må måle litt imorgen, mulig det er en pose jeg kan bruke.. Hvorfor selger du den , er den for kort for deg? Jeg har et barn på snart to år, normallang..
JenteBergen82 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Jeg tenkte halv pris og porto i tillegg. Vet ikke helt hva som er vanlig å ta, må sjekke på finn.no. Selger den fordi jeg skal ha en rosa pose til min brune vogn. Ellers er jeg veldig fornøyd med Kaiser-posen, men har en voksi og en gammel lammeskinn også, så har ikke bruk for den rett og slett. Har du 3-hjuling? Isåfall passer den veldig godt. Nett og fin pose :-)
<3tosmåsjarmtroll<3 Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Hei. har du solgt vinterposen din?
JenteBergen82 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2009 Hei. Nei den er ikke solgt. Har ikke gjort noe mer med saken. Er du intr? Bor du i Bergen ?
<3tosmåsjarmtroll<3 Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Bor i Bergen ja, og er litt interessert? tenkte å kjøpe en vinterpose ekstra for å ha i barnehagen. må bare tenke litt på det. åssen pris tenkte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå