Gå til innhold

Baby som er våken 12 timer i strekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er våken 12 timer i strekk.Flere som er det eller er han unormal :-).Han er 8 uker.Våknet kl 04 i natt og var våken til kl 16 i dag.Sovet ett par ganger men våknet igjen etter 5 min.Han var litt grinete men stort sett i godt humør.

Skrevet

Jepp..her og har det vært sånn i korte perioder. Men gikk over av seg selv. Hun er nå 11 uker.

Skrevet

Var hun mest våken på dagen eller natten?.Gjorde du noe for å endre det?

Skrevet

hun var til tider våken fra ca 12 på dagen til 1-2 på natta...bare en eller to korte lurer på max en halvtime i denne tida. Var veldig frustrerende, men jeg fant ut at søvn avler søvn hos henne ihvertfall. For plutselig kunne hun sove mye en dag(sikkert for å ta igjen litt søvn) og dermed var hun inne i en god periode:) Siden hun sovnet så seint begynte jeg å slå av lys og ta på pysj i 9 tiden. begynte da gradvis å sovne tidligere..

Når hun ikke sov hele dagen og jeg visste at hun ikke sovna før 1 2 på natta blei jeg veldig skeptisk hvis hun plutselig sovna litt på ettermiddagen, tenkte da at det blir enda seinere. Men det lønner seg nok å la de få sove hvis de først sovner. ihvertfall her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...