Gå til innhold

noen flere her med termin 13 januar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter!

Jeg har også ultralyd termin 13 januar, men mens-termin er 8 januar. Vet ikke helt hvilken dato som stemmer best, men det er jo bare 5 dager i mellom. Jordmor mener 13 jan, mens BIM regnet ut at det var 8 jan.

Han kommer vel ut når han vil selv alikevel! ;)

Vi venter en liten gutt, vår første! Gleder meg kjempemasse!

Jobber dere fortsatt?

Annonse

jeg har 13 januar:)

gleder meg sinnsykt til å få den ut, eller hun.. det er visst en jente fikk vi vite først i går! ( var på sjekk for å se at bekken og leie var i orden. ser ganske ferdig ut på ul skjermen nå ja;) på nåværende tidspunkt veier hun 2400 g. jeg har lagt på meg 20 kg, og føler meg ganske sliten nå ja, er spent på jula med tanke på sitte og sovestilling:P har hatt en helt sinnsyk halsbrann som blir verre og verre, og rygg og hofter er litt i ulage. får gratis akupunktur på sykehuset da:) jeg ble sykmeldt 23. sept jeg, og gikk ut i permisjon litt tidlig. fra 27 oktober...men veldig godt å ha fri nå den siste tida. er litt lei...:/

..og for ikke å glemme hormonell!

hvordan er det med dere?;)

jeg sliter litt med hofter og rygg,er ikke hormonell (ennå) hehe, men blir fort sliten og trøtt da, gruer meg litt til julen jeg også, men går vel bedre enn forventet håper jeg. håper også han holder seg inne til over nyttår hehe, kan ikke være noe kult å være født så sent på året?

tenkte jeg skulle prøve stående fødsel uten smertedtillende.. hehe jada ønsket meg selv lykke til mange ganger hehe. har dere tenkt så langt?? :)

Jeg har min siste dag på jobben i morgen mandag 15 desember. Gleder meg til å ta livet med ro og slappe av nå i jula.

Har ikke tenkt så mye på fødselen enda, men det kommer vel til uka, da skal vi på omvisning på sykehuset og til jordmor.

Vil jo helst føde uten smertestillende, men tar det som det kommer... vet jo ikke hvor vondt det vil være siden det er vår første...

Gleder meg uansett så utrolig mye til å møte den lille gutten i magen!

Håper jeg ikke kommer til å gå alt for mye på overtid.

Mamma har nemlig gått over med meg og mine 2 søsken 2-3 uker!!

Annonse

samme som meg det,har lyst til å prøve uten bedøvelse jeg også, deilig å slappr av nå i førjulstiden:) får forberedt leiligheten til lillegutt kommer til oss:) hvor skal du føde hen da? vi skal føde på fredrikstad skehus vi da:) håper heller ikke jeg går så masse over tiden,men han kan holde seg inne til over nyttår da:P hehe

Jeg er student og har min siste eksamen på fredag. Da har jeg endelig ferie!! Deilig:) Jeg har veldig lyst til å prøve badekar under fødselen jeg. Er ikke mulig med smertestillende når man ligger i badekar tror jeg, så vi får se hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...