Gå til innhold

Min lille på 3 mnd skriker sånn på kvelden. Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På omentrent samme tidspunkt på kveldene begynner hun å skrike.Ca rundt åtte. Er utrøstelig.Har nå begynt å ta kveldsstellet ca kl 19, for tenkte kanskje hun var overtrøtt, men neeeeei. Kan jo ikke legge henne tidligere enn det heller.

Hun holder på sånn i ca en time og opp til to. Må da bæres og trøstes. Har begynt å mate henne oftere og mer enn tidligere, så det kan ikke være det heller. Hun dupper ikke av etter fem ( prøver å ikke la henne gjøre det). Hun har holdt det gående sånn i flere uker nå. Vanskelig å få henne til å sove på dagtid også. Hun sovner greit i vognen og oppå meg, men sover max 30 min ( lengre i vognen så lenge den beveger seg :) ).

Hva kan dette være? Er det flere som opplever at ungene er så sutretet på kvelden?

Vi kan jo nesten ikke få besøk eller dra bort så lenge hun er sånn.....

Blir litt sliten, kveldene blir jo helt ødelagt og jeg får ikke sovet så mye på dagen heller...

Skrevet

Vet ikke hva som er grunnen til at hun begynner å skrike, og har ikke opplevd akkurat det, men her var tvillingene veldig sutrete på kveldene en periode. Det som har hjulpet her hos oss (de er nå snart 4,5 mnd) har vært å legge dem tidligere. Vi starter nå kveldsstellet ca 18.15 og så er de i seng ca. 18.30. De sutrer mye mindre om kveldene og de sovner som regel fint av seg selv. Er veldig sjelden de er våkne etter kl. 19. Jeg synes også at de legger seg tidlig, hadde egentlig planer om å starte kveldsstellet kl 19, men så lenge dette funker så følger vi denne oppskriften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...