Gå til innhold

Gått fra hard mage til løs og nå har jeg skiftet 5 Bæsjebleier allerede i dag og 6 i går!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det vere tenner lille nurket mitt på 6mndr sliter med?

Han virker irritabel og er sutrete men så skifter det og han kan leke og vere glad dog det ikke er like lenge i slengen som vanlig.

Han er også veldig surklete og tett morning og kveld..så lurte egentlig på om det kunne vere en syke han har fått.

Hvordan er avføringen ved tenner event:?

Nå lukter den søt syrlig nesten slik som da han kun fikk morsmelk. Og så er den litt grønn eller gul med litt slim i.

vart i 2-3 dager enda MEN jeg har ikke gått til Lege fordi han virker fornøyd ellers og allmentilstanden er bra og han spiser som vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIn har har hatt så bæsj du beskriver i to uker, og hos han har det bryti ut 4 tenner oppe nå... så det er godt mulig det er tenner han sliter med.

Skrevet

Jeg har ei jente på 10 mnd som er vært løs i magen/diare i snart 4uker-det er kommet 2 tenner, men i mrg skal vi til legen- Jeg er litt bekymret, hun har avføring opptil 8-10ganger i døgnet,men spiser normalt og er i ok form. Avføringen varierer fra å være tynnflytene til sånn passe løs-og fargen varierer fra nesten sort til grønn, Ikke lette dette her:(

Skrevet

Det er mye rart som går nå om dagen. Diare blant annet. Her i huset har vi hatt diare (kom ikke noen tenner her). Bleieskift i stup ett, men ellers i fin form. Du kan jo prøve å gi mat som kan gjøre avføringen hardere. Banan, ris... osv.

Skrevet

ja verken jeg eller pappan har hatt diare eller noe slikt så synst det er så rart han isåfall skal ha fått det..ikke har vi vert sammen me noen andre på en uke heller..

Skrevet

Da kan det jo være som du sier. Men trenger ikke få diare vi voksne selv om barna har det. Mannen min og jeg har ikke fått diare.

Håper det går seg til eller har gått seg til allerede :)

Eller kanskje det er kommet tenner? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...