simba>>>3gutter Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 til gubben at han får finne seg ett annet sted å sove hvis mini bråker om natta. Har både seng og sofa ledig huset. Ser det er flere som ligger på sofaen med en baby, det hadde jeg ikke kunnet gjort med mitt bekken som forsatt etter seks mnd kan klangle litt hvis jeg glemmer meg og gjør feil bevegelse.
Nordhagenjentene :) Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg sa til mannen at han fikk lov til å legge seg på gjesterommet om han synes det ble for slitsomt, men han ville ikke. Det hadde vært uaktuelt for meg å sove på sofaen med ungen!
Gjest mphs Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Han lå på annet rom i begynelsen for jeg syns det var så greit å ha god plass i sengen til bagen hennes og at jeg kunne amme uten å vekke han. I tilegg våknet andre ungen vår hver natt så da tok han seg av henne. Nå hender det en sjelden gang at han enten går dit eller jeg sender han dit om hun tuller my og vi ser det blir sent. Har aldri vært aktuelt at jeg skulle flyttet meg og ungen.
trudy Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Mannen min legger seg på gjesterommet om frøkena bråker på natta. Det er jo unødvendig at begge to skal holdes våkne, og jeg har ikke engang tenkt tanken at jeg kan ligge på sofaen fordi hun ikke vil sove......
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Min kjære har også fått beskjed om at det er helt ok å slytte på gjesterommet. Den første måneden ble han sterkt oppfordret til det også, for bekkenet var så vondt at jeg åtte ha minsten oppi senga vår. Klarte ikke løfte han ut og inn. Jeg hadde aldri i verden flyttet ut av senga ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå