Stine:-) Skrevet 9. desember 2008 #1 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er no litt koselig da, disse timene hos jordmor, der all fokus er på svangerskap og baby. Det å kunne snakke litt om forventninger til fødsel og svangerskapet generellt. Frøkena i magen har det supert, og jeg fikk høre hjertelyden. Jeg var på UL på fredag, og der kunne de og bekrefte at allt stod bra til, og at hun har snudd seg med hodet ned. Hun er blitt hele to kilo (uke 32 ) og ligger helt på gjennomsnittet i vekstkurven sin. Jeg hadde en del premature rier natta før, og ble derfor sendt videre til føden, hvor de registrerte rieaktivitet, og målte livmorhals. Allt bra der og, så livmoren trener nok før den store oppgaven. Jeg synes vi blir så godt tatt vare på, og at de jeg møter viser stor interesse for at jeg og barnet skal ha det best mulig denne siste tiden. Det setter jeg stor pris på, og jeg kjenner at det gir en god trygghet. Nå er det to uker til neste kontroll, og det blir lille julaften. Da er det også ett år siden jeg fødte to jentebabyer i uke 20. Det blir en spesiell dag for oss. I kveld skal jeg sy koselige julehjerter som jeg skal henge på stolene til ungdommene mine, og så tror jeg at jeg må sy ett ekstra som vi har til hun som skal sitte sammen med oss neste år. Ha en fin dag alle mann Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139258083-jeg-har-v%C3%A6rt-hos-jordmor-i-dag/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå