Gå til innhold

embroyet død i flere uker uten at jeg kjente det!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i min 10 uke nå. var hos gynekolog og de mente at embroyet hadde sluttet å utvikle seg siden uke 6...jeg hadde jo ingen blødning eller smerter..........ble skikkelig deppa. jeg som skulle liksom dra til ul for å høre hjerte banke fikk så dårlig nyhet !!!!!! den skulle være ca. 2 cm men var ikke mer enn 50 mm :( nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. jeg visste ikke at man kan miste uten å kjenne det !!!!!!!!!!

Fortsetter under...

uff det var trist å høre.. men en liten fråga, du menar att embryot var 5mm va? För 50mm e ju detsamma som 5cm!

Hade själv en MA (som det heter när embryot dør men ikke ender med en spontan abort) 2 augusti och det var otroligt tufft. MEN det blir lättare, du måste bara ta tiden till hjälp å prata massa med din samboer. Ni e ju två om det, kan vara lätt att glömma att ens sambo åxå tar det tungt.

Kram på dej

Hei!

Så trist at du også måtte oppleve dette. Jeg har selv opplevd to MA. en som ikke ble oppdaget før ord.ul i uke 18, og 10 mnd senere en ny ma som ble oppdaget på ul i uke 8. Det verste med en MA er sjokket. Kroppen har ikke gitt beskjed om at noe er galt. Jeg hadde aldri hverken blødninger eller smerter + at jeg hadde normale graviditetstegn. Dette stresset meg da jeg atter en gang ble gravid. Jeg stolte ikke på at de normale tegnene var normale. Heldigvis gikk det bra denne gangen, og resultatet er en herlig gutt på nesten fire uker.

Jeg hadde utskrapning begge gangene. ble gravid 9 mnd etter den sene aborten, men mistet i ny MA. ble da gravid igjen etter en mens!

Jeg ble vel anbefalt å ta utskrapning, for ofte ble det resultatet likevel etter tabletter. inngrepet var det "letteste" med hele prosessen.

Ønsker deg lykke til!!

Helt enig med deg !!! det som er trist med MA er sjokket !! jeg var så sikker og glad på at jeg hadde graviditetssymptomer og at jeg hadde ingen blødning. men neeeeii da!!! hadde allerede mistet den uten å vite d. det å bli gravid igjen er en ting men å OVERLEVE de tre første månedene i spenning er annen ting =( Neste gang jeg blir gravid kommer jeg til å vær skeptisk og usikker hele tida til jeg kommer i 2.trimester.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...