Rose69 Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Ringte Riksen nå.Det var som jeg fryktet.Ingen av de 5 ble befruktet. All denne medisineringen og utgiftene til ingen nytte. Sitter her helt tom...klarer ikke grine...kommer vel senere... Skal på samtale imorgen.Håper å få klarnet tankene til da...noen med erfaringer fra en slik samtale? Jeg frykter at de sier jeg for gammel og at de ikke tilbyr flere forsøk.
nina er gravid;) Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Å..det var trist..kjedelig med alle utgiftene..håper de er posetive på neste samtale..krysser fingrene for deg..
Kine71 Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Hei Rose! Ja det er for jævlig når det blir sånn. Alt slit og pengene for ingen nytte, man går ned i kjelleren av slike meldinger. Er det ditt første forsøk? Var det ivf? Jeg har opplevd nesten det samme. På mitt første forsøk ble kun 2 av 8 egg befruktet med icsi, men de utviklet seg ikke videre og det ble ikke noe innsett. Da hadde jeg langt regime og masse bivirkninger.Måtte vente i 3 mnd. De sier det er optimalt pga at det er stor påkjenning for eggstokkene med denne medisineringen. Etter på har jeg hatt 2 forsøk med kort regime med mye bedre resultat, 2 innsett og har 7 i fryseren. Kanskje annen medisinering er tingen for deg. Hva med icsi? De sier jo at når en blir eldre blir eggeskallet tykkere og vanskeligere for sædcellene og trenge gjennom. Du er jo ikke for gammel, dt er jo de som er eldre enn deg. Tror fsh sier noe om eggreservene mer enn alder! Går du privat eller offentlig? Nei Rose, ikke gi opp, det er håp for deg og:0) selv om det føles mørkt ut nå ( det vet jeg alt om) Lykke til på samtale i morgen. Skriv gjerne huskelapp slik at du ikke glemmer å spørre om noe. Klem fra
Kine71 Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Ser nå at du er på Riksen. Husk dette teller ikke som forsøk, blir et avbrutt. Ifht pengene er det samme sak, du får dekket 3 forsøk vet du, det avbrutte teller ikke!
Lykkelig mor til tre Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 det var veldig trist å høre Rose39. Jeg håpet så inderlig at det var i hvert fall ett av eggene som skulle bli klart for innsetting. Ikke lett å vite hva en skal si. Håper dere klarer å ta vare på hveradre, og at dere kommer frem til noe lurt på samtalen i morgen... Stor klem fra
Mikkelure Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Dette er ikke enkelt, det kan jeg også skrive under på. Har selv hatt 3 ivf som ikke ledet til noen graviditet, fikk 2 på frys denne gangen da for første gang. Jeg er over 40 år og har fått eggene befruktet, men jeg får ikke ut så mange. Kanskje som noen har foreslått at dere bør prøve icsi? Lykke til... Og verden går ikke under selv om det er sånn det føles. Fikk mensen i dag så jeg er ganske tom nå.Hadde håpet at det skulle gå bra denne gangen.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Uff, så leit! åper de finner ut hvorfor, og at du heller kanskje kan prøve ICSI? Trøsteklemmer til deg!
Rose69 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2008 Det var ICSI, og det blir det nok ved de neste også tenker jeg.Det virker så lenge å vente 3 mens til neste forsøk.Er så utålmodig..For 3 år siden ventet j kun 1 mens (tok da neste forsøk v Volvat for Riksen ba meg vente 3 mens.Men j følte at det var pga lange ventelister.Kom rett inn på Volvat). 1000 Takk for alle gode ord,jenter.Takk for at dere er her.Dagen blir litt lettere med dere. Natti natti
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Sender deg en trøste-klem her også - vet hvor vondt du har det nå... Håper Riksen har noen kloke ord til dere i morgen, og at dere får nytt søskenforsøk på nyåret. Mange klemmer fra
Rose69 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2008 Hei Snøfilla-vennen.Tusen takk for klemmen.Det varmet :-)Du er god å ha.Og takk for mailene.Du vet så mye du.Et levende leksikon :-) Du får beskjed såklabertlabert.Mailer deg imorgen jeg. Leste forresten at du traff jentene fra BIM "gamledager"...Kosejent1,Brumm, osv.Håper de har d bra alle sammen. Klem&klem
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Vil bare sende deg en stor trøsteklem! Jeg vet hvordan du har det. vi opplevde det samme på 2 ivf, og det er helt forferdelig! Men det er bare noe som skjer av og til. Masse lykke til!!!!! :-)
elmaaani Skrevet 10. desember 2008 #13 Skrevet 10. desember 2008 Heia Rose! Det var skikeklig trist å se at du ikke fikk noen egg befruktet =( Jeg ser du lurer litt på ang de tre mens periodene som bør gå... jeg begynte på igjen ved første anledning.. hadde uttak 20.08 og fikk mens 2 sept. Mens i beg av oktober ringte jeg inn og begynte med fullt regime etter dette.. og uttak igjen 24.11. I første runde fikk jeg 8 egg ut hvor ett var befruktet, to delt. Fikk det tilbake, men ingen graviditet. Andre gang fikk jeg ut 18 egg og av disse var 16 befruktet, 1 perfekt inn og 3 perfekte på frys. Jeg hadde samme doser, faktisk litt mindre ved andre forsøk. Det jeg gjorde annerledes var at etter mitt mislykka forsøk begynte jeg med en vitamincoctail bestående av: - B (en tabl) - C (750mg) - E (to kapsler) - Sink (en tabl) - Folsyre (Selvfølgelig) - Bidronning gele (en kapsel) Jeg hører også til på Riksen. Skal ringe inn i dag for å få svar, emn tror ikek det har gått... men det er ivertfall ikke på grunn av eggene denne gangen =) Håper de kan tilby deg flere forsøk!! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå