Gå til innhold

Hva kle en fire uker gammel baby i når ligge i ullpose i vogn..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil har jeg hatt på ullbody og ullstrømpebukse, strikkajakke og en flisdress, samt lue og votter. Men er redd det kan bli for varmt da hun er pakket god ned i ullposen med et strikka vognteppe oppå. Synest årstiden her er vanskelig i forhold til klær...den ene dagen er det 3 - 5 grader ute og den neste minus 15.....

Skrevet

Hadde kuttet ut flisdressen.

Mini her på seks mnd sover i body og strømpebukse (ull) hvis det er over null, er det under null har jeg på en strikke dress. har så klart lue og ullsokker på.

Ligger da i voksipose. og er ikke kald noe sted.

Skrevet

Jeg har ca det samme på min prinsesse: ullbody og strømpebukse, og en god fleecedress utenpå der. Og lue, selvfølgelig. Har ikke brukt votter, da dressen er så lang på armene at hendene ikke stikker ut. Hun er alltid god og varm når vi har vært ute, men så har vi også en stor, deilig ullpose i vognbagen. Om temperaturen kryper enda lenger ned, så tar jeg kanskje et lite lag til mellom ullen innerst og fleecen ytterst.

Skrevet

Har på henne det hun har på seg inne. varierer litt mellom ullbody eller vanlig body og vanlige klær. Pakker rundt henne et ullteppe og voksipose rundt der igjen. Har på en ull lue. Hun er alltid litt for varm syns jeg når vi har vært ute og vil ikke si at jeg opplever henne som kald. Men nå jeg leser de andre innleggene blir jeg veldig i tvil...kanskje jeg har alt for lite på henne likevel...jeg ville iallefall ikke hatt en ull/fleese dress i tillegg..fikk høre da jeg kjøpte voksiposen at den var så varm at man ikke behøvde å kle på babyen så utrolig mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...