Gå til innhold

Dere som gir både MME og MM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille får ca 3 flasker MME hver dag med ca 150 ml. Det er ikke alltid han drikker opp alt. Om natten får han en god del pupp (sover sammen med meg) og pupp ellers gjennom dagen. Han har lagt på seg 1 kg den siste mnd men strekt seg mye så han er ganske slank... Han er 5600g nå. Hvor mye tillegg gir dere og hvor mye legger de på seg?

Skrevet

Jeg gir også begge deler - ca 2-3 flasker nan, og mellom 100 og 150 ml pr dag. Resten pupp. Baby er 6 uker, og legger på seg litt over 1 kg i mnd.

Skrevet

De siste dagene har det vært sykt mye, faktisk over 1 liter i bare mme, men før han hadde disse sinnsyke økedagene så var det nok snitt på 600 ml mme pluss kanskje 200 ml i mm tenker jeg. Han er fire uker nå og hadde gått opp 1 kilo når han ble veid forrige uke.

Skrevet

Da legger han bra på seg ja. Jeg ga ikke så mye MME i starten. Prøvde å få opp min egen produksjon. Og småen la sakte på seg. Men gir han nå når han virker misfornøyd. Får ikke mer melk likevel ser det ut til....

Skrevet

hei:)jeg gir gutten min 2 med 150 også får han 200 på kvelden før han legger seg...resten ammer jeg:)han veier over 7 kg nå,men lang...han er fornøyd med det han får nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...