Gå til innhold

fullmåne den 12 :)

Anbefalte innlegg

for oss som er rett rundt hjørnet eller over tia eller bare sinnsykt lei av å gå å vente.. håpet er der på fredagen når det er fullmåne. statestikken viser jo at det er flere fødsler ved fullmåne :) har selv termin i morgen men har hatt 2 tøffe uker med onde tak og rier som ikke tar helt av. dette er min fjerde og siste så lille pia i magen vil rett og slett ikke ut. jeg har 3 skjønne hjemme men pga av avstanden til sykehuset og at jeg har fått beskjed nå i flere uker at det kunne skje når som helst så har jeg ikke sett de på 2 uker, og det gjør ventetia enda lenger og det er tungt psykiskt. men nå krysser jeg fingrene enda mer og håper at det er rett før hun bestemmer seg for å komme. ønsker dere alle lykke til videre på ferden :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139257315-fullm%C3%A5ne-den-12/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er kjempe spent!:) selv har jeg termin om 13 dager, men har et lite håp om at han vil ut litt før sånn at vi får ha han hjemme til jul:)

Så satser på at fullmånen gjør sitt for at han skal komme ut til oss, er jo lov å håpe!!:)

min mormor er i allefall sikker på at det er da han kommer, hvem vet, kanskje hun får rett ;)

Heheh ja, jordmor fortalte meg det idag! Ante ikke dette på forhånd. Jeg ahr termin lørdag 13.des, men har vært moden + 2cm åpning i 4 uker nå, så skal til ny utredning og vekstestimering på Føden denne fredagen. Kanskje fullmånen gjør sitt og jeg føder den dagen? Eller, kanskje de velger å sette meg i gang eller ta vannet... Spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...