Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 vi har ikke lyst til å kjøe ny bil. Så jeg trenger tips om en liten og nett vogn som kan brukes fra starten? noen som kan hjelpe meg
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 ja bugaboo eller easywalker, den blir også liten sammenlagt
Randis Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Hva med quinny buzz med bag?Lett og liten, men med passe med skjerming og plass til den lille.
Bægge dætern Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 emmaljunga city cross, alle de tradisjonelle egenskapene og kvaliteten, men liten og lett.
majalotta Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Ta med deg bilen til vognbutikken og prøv. Det spørs jo litt på hvordan den blir når den er sammenslått. Selv har jeg OTH urban jungle, og er kjempefornøyd!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har hatt en stor brio vogn bak i en liten golf! Kan være lurt å teste ut i butikken!! Kanskje har du bedre plass enn du tror?
Makko med to små gutter Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Når vi kjøpt var det kun TFK'n som passet i vår bil. Har en stasjonsvogn, med hundebur, så blir kanskje andeledes om du bare har et lite bagasjerom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå