♣ Christiane ♣ Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Tusen takk for alle lykkeønskningene i går. Torte ikke slippe jubelen helt løs før jeg fikk svar på dagens blodprøve, men den var i følge sykepleieren så bra at hun var helt på tuppa selv. Oioioi Tenk at jeg endelig er gravid, nå håper jeg bare spiren klorer seg fast til august en gang.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 JIPPI:))) Så flott HCG, Christiane:)) Kos deg med verdens beste førjulsgave:O)
lene70 Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 gratulerer så masse med positiv test. husker vi var inne samtidig i august. kryssa fingrene og håpa masse du klarte det. jeg og hadde høy hcg var på 322 på dag 14 og her var det to. kos deg masse fremover. hilsen lene
♣ Christiane ♣ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 Hei Ja jeg hadde fryseforsøk i august, stemmer det. Har satt inn 2 egg denne gangen også, så skal bli spennende å se. Hvis hcg dobbler seg annenhver dag vil jo verdien min være oppunder 500 om to dager. Gratulerer så mye med 2 stk i magen, kjempespennende.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Hipp - hipp - hurrrrrrrrrra! for deg Christiane :-) Klem
Rose69 Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Så fantastisk! Dette fortjener dere virkelig.Jeg husker at på det 3.forsøket vårt (forrige runde i 2005) turte j ikke teste hjemme...selv ikke på rugedag 12,13,14,15...jeg var nervøs og redd for resultatet.Og j lot bare dagene gå...tanta kom nok hu.Som vanlig.Men etter maaaange dager på overtid måtte j bare ringe Riksen (hadde jo tatt blodprøve der, men ikke hørt noe enda) Sykepleier sa jeg hadde HCG på langt over 1000.Kunne ikke tro det. Masse lykke til med svangerskapet,Christiane :-)
Abelone76 Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Endelig!!!! Dette var gledelige nyheter!!!!! Mine to små deilige nurk kom 14. nov. Satte også inn to egg på riksen...;-) Blir spennende fremover nå!! Klem
Emma*den lykkelige venter Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Gratulerer så masse...endelig din tur:-) Kose deg med svangerskap og spire. Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå