Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Vi bor i Moss, bare så dere vet hvor i landet det er snakk om Min mor og jeg har en evig diskusjon om dagene, hvor hun mener jeg kler på min 11 mnd gamle sønn aaaalt for lite. Vi er i grunn ikke så mye ute å leker, og i såfall er det bare oppi barnehagen ved siden av her når den er stengt for å huske. Han synes det er så vanskelig å krabbe med dressen på alikevel, så blir bare til at han sitter på rompa og ikke gjør noen ting. I helgen var vi ute å aket (var ute max 30 min, for han ble fort lei), og da hadde han på seg: Ullundertøy Ulltøy Dress med fleeze for inni - Og såklart votter, lue, ullsokker og sko. Var det aaaaalt for lite som hun påsto? Når vi rusler til barnehagen om morran, som er en 15 minutters tur, så har han på seg: Lang ermet ull- eller bomullsbody, kommer litt an om vi har fler ullbodyer i skuffene. Vanlig langermet genser Jakke, lue og ullsokker I tillegg sitter han på et lammeskinn i vogna, i en dunpose med fleeze pledd oppå. (Hun mener jeg skal ha dundyne oppå posen igjen...) Så, hva har dere på deres 11 mnd gamle barn? Blir så irritert på ho mor! Hun mener det er MIN feil at han har fått luftveisinfeksjon... Han har ALDRI vært syk før han begynte i barnehagen, og da ble han syk med en gang. Legen sa det var vanlig med 5-6 luftveisinfeksjoner i forbindelse med barnehagestart, så tviler på at det er min feil.
camosilla Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Syns det høres ut som du kler på passe med klær jeg! Hvis vi er ute og leker har han på seg: Ullundertøy, ullbukse og jakke og dress utenpå. Lue, votter og sko.
Linn og gullet Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg syns ikke du har på gutten din for lite:) Jeg pleier å ha på gutten min det samme som deg i vogna når han er våken(men ikke pledd utenpå posen), når han sover tar jeg av jakka, da han ligger nedi posen, "snurpet" igjen. Nå er ikke vi ute og leker enda, da gutten min ikke krabber eller sitter helt av seg selv enda.. men gleder meg veldig til å ake med han
Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Nei, men da kan jeg vel trygt gi mamma link til dette, så får jeg håpe vi ser på den diskusjonen som over nå!! SÅ irriterende, har ikke ord! Det er kjempegøy å ake! Ser bare et stort gap når jeg titter bak meg vettu, og kan høre han skrættle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå