Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne igår og fikk ut 14 egg, 8 er nå befruktet med mikroinjeksjon..nå er det bare å håpe på at de fått satt inn img - jeg har nemlig en uvanlig trang livmorhals, så komplikasjoner kan oppstå..grøss og gru..men jeg er posivit og håper på det beste..men er forberedt på det verste..at de ikke kan settes inn og eggene må fryses..ikke lett detta..lykke lykke til alle sammen!! ;) noen som har tatt ut egg i det siste og hvor mange?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk!Kanskje du får frys også da? Skal du sette inn imorgen?

Så spennende da, Tirilsen :-) Du må holde oss oppdatert.

Frys er en flott bonus..men d kan j drømme om bare tror jeg...J får vel heller være glad om 1 blir befr.Jeg fikk ut bare 5 egg denne gangen og skal ta den nervepirrende telefonen om 2 timer...Tenk om alle går i søpla..

Sist ICSI fikk j ut 8,10 og 12 egg, men kun 1 og 2 befruktet.Gravid den 3.gangen,en gutt :-)

Skrevet

ja det er helt fantastisk - smiler her...men alt kan gå i bøtta..har det litt i tankene..men som sagt holder motet oppe og frys er en bonus ja ;)

Håper det går for deg, masse masse lykke til!!! Tvi tvi om 2 timer, krysser fingre og tær for deg!! ;)) Tenk positivt!!!

Skrevet

Håper det ordener seg i morgen, og at de kan sette inn gullegget:)

Jeg var på uttak idag, fikk ut 10 egg, så det blir spennende å ta tlf. i morgen og høre hvordan det har gått med befrukningen. Jeg satser at gullegget mitt er blandt disse:)

Krysser fingrer og tær:)

Nå er det vår tur jenter:)

Skrevet

oi, det hørtes jo kjempebra ut:)

Jeg skal ha uttak i morgen og er fryktelig spent!

Masse lykke til alle som er i samme samme situasjon nå.

Det vil i så fall bli en fryktelig fin julegave:)

Skrevet

Da sitter spira...foreløpig iallefall..5 av de 8 eggene overlevde..1 ble satt inn, men fy fan det gjorde vondt og 2 leger måtte til..grusomt..men etter en lang og smertefull tid, kom de igjennom livmorhalsen og fikk plasserte den lille ert. Nå er det bare å håpe på at den vil bli boende der en god stund. Lykke Lykke til alle sammen :))

Skrevet

hvordan gikk det Lykke_Li med uttaket? Ja!! det blir en fantastisk julegave..skal stresse ned og bare prøve å gi den lille ert masse kjærlighet så den vil forbli der :)) Jeg skal teste uke 1. Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...