Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 5 mnd, til jul er han 5, 5 mnd. Han sover best ute i vognen, sover han inne blir det fort kun 3 kvarter. Spesiellt den siste lure på 40 min mellom 17 og 18 må han nesten ha ute i vognen da han har store problemer med å finne roen i den tiden. I julen skal vi til indre østlandet hvor det fort kan bli maange minus grader. Hvor ville dere satt grensen for å legge han ut i vognen for å sove? minus 10 på en så "stor" baby også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stor forskjell på minus 10 etter hvor du er... Fuktig eller tørt klima bør telle det også:-)

Skrevet

Hvis man er i innlandet hvor det er mindre fukt i luften, er det bedre eller værre??ville dere lagt ungen ut for å sove i minus 15 tørr luft? Har god lammeullspose til han pluss ull fra ytterst til innerst.

Skrevet

Min gutt tok jeg akkurat inn etter at han har sovet ute 1,5t i -15 grader. I går sov han i mer enn to timer ute i -13 grader, vi bor i innlandet i Telemark:-) Han eeelsker å sove ute, ligger han inne blir det bare 20-minuttslurer...

Skrevet

vi bor i elverum nå er det 13 - her og syns det er litt vel kaldt.. Lar hun sovne skikkelig ute så tar jeg henne inn

Skrevet

Jeg bor på indre østland. Mini på 8 uker sov ute i 13 minus i dag.

Jeg har skikkelig dunpose og passe med klær, lur og votter.

Jeg har ett strikket teppe foran og myggnett slik at lufta inni vogna ikke blir så kald.

Han har det supert.

Babycall også selvsagt - den viste 0 grader inni ved ansiktet.

Skrevet

Det ær inte før kroppen kylan ær værst, det går alltid att klæ på barnen gott. Men det ær deras små lungor som inte tåler den kalla luften. Jag føreslår att du ringer en helsestation på det stællet ni ska till och frågar vad de anbefaller. Var på 6 månaders konroll idag och pratade om detta.

God tur och god jul

Skrevet

jeg jobber i park for barn mellom 1- 3 år her blir parken stengt ved 12- siden barna kun har mulighet til å sove ute. så grensen er 12-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...