Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt inn egg igår og lurer på om det er greit å ha sex nå? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ikke gjennom uttak da jeg holder på med eggdonasjon, men jeg har allikevel fått beskjed om og ikke ha sex den første uken.

Skrevet

Dersom du har vært gjennom uttak, skal du vel helst vente med å ha samleie eller karbad to uker. Dette pga infeksjonsfare. Men annen sex går. ;-)

Skrevet

hei. når vi satt inn fryseegg i august hadde vi sex samme kveld som vi satt inn, var litt forsiktige bare.

2 fryseegg ble da til 1 par eneggede tvillingjenter i april.

lykke til

Skrevet

På mine papirer fra Hausken står det at man ikek skal ha sex den første uken etter innsetting

Skrevet

Hehe... jeg er kanskje litt rar..men her er det steng i to uker etter innsetting :D

Skrevet

Men, som de andre skriver over her så sier klinikken en uke.

Skrevet

nei, du er ikke rar:D jeg har ikke sett opp skiltet, men det er rett før jeg gjør det;)

Skrevet

hehe.. har gjort dette tilsammen 7 ganger nå, så han vet hvor landet ligger i disse to ukene. Trenger egentlig ikke noe skilt heller :)

Han er skjønn da.. Elsker han så, den snille gde mannen min :)

Skrevet

På stolav har de ingen restriksjoner, de sier: Bare kjør på!!!!!!!

Jeg tenkte sånn at en oregasme bedre blodgjennomstrømmingen i livmoren så vi hadde sex en dag eller to etter innsett:0) Skal teste i slutten av uka så jeg vet ikke ennå om det har funket!!!

Skrevet

Når man har hatt uttak har beskjeden fra min klinikk vært å vente i 14 dager. Ved fryseforsøk kom det ingen slik beskjed :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...