Gå til innhold

Fikk jo seff ikke se kjønnet på UL :(

♥ DAME

Anbefalte innlegg

Men jeg skal ikke surmule for det, for den lille var en aktiv krabat. Vi fikk se fem fingrer og tær, hode, øyne og munn, rumpe og ryggrad :)))

Men bena holdt h*n sammen, hmmm...

Alt virket heeelt i orden, og det var utrolig godt å høre.

MEN, jeg tror nok vi skal bestille 3-D UL i Bergen i begynnelsen av februar. Er så oppsatt på å få vite kjønn. Men det er jo mest p.g.a. at vi skal pusse opp et soverom fra gulv til tak, og jeg vil jo at malingslukta skal bli borte til vi kommer hjem :) Håper de ser kjønnet neste gang :))

Lykke til ALLE dere andre som er på UL idag og i slutten av uken, MASSE LYKKE TIL :))

Stor klem fra

Fortsetter under...

Hei vennen:-))))

Så utrolig godt å høre at den lille babyen din har det bra. Gleder meg sånn til neste torsdag når det er vår tur. Er det ikke helt typisk at de er sjenerte når du skal på UL. Det er sikkert vår også har jeg tenkt. He he.

Vi har allerede pusset opp barnerommet vårt. Har valgt helt lyse farger og malt hele rommet. Så vil jeg heller ha blått/rosa på sengesett og annet tilbehør. Er jo også mye gøy å klistre på veggene etterpå hvis en har lyst til det. Jeg skal til Danmark til helgen. Der skal vi kjøpe seng og stellekommode. Må jo tro at dette går veien så vi tar sjansen. Gleder meg.

Så gøy med 3-D UL. Skulle ønske de hadde det i nærheten av her jeg bor. Må langt for å finne det. Men lurer på om jeg vil ha en ekstra UL litt senere bare for gøy. He he.

Hvordan går det med deg ellers nå Askepott? Her har magen begynt å titte frem. Er fremdeles veldig trøtt og litt uggen av og til. Litt vondt i hodet også av og til, men skal virkelig ikke klage. Formen er jo stort sett bra. Må bare ta det litt rolig innimellom for blir fortere sliten nå. Ellers er alt nesten klart til jul her i huset. Jeg har så sinnsykt julestemning i år. Gleder meg til alt. Blir sikkert enda mer neste år når vi har liten baby i huset også. Som jeg gleder meg til det.

Blir gøy å høre hvordan alt går på UL Nøtt. Lykke til:-)))))

Stoooooor klem fra

Heisann pysekatten :)))))

Kjekt å høre fra deg :))) Dere har jammen meg kommet langt altså. Misunner deg litt nå, hehe. Men vi skal ta oss en Bergenstur i januar en gang, da blir det vel litt storkjøp ;))

Det var egentlig veldig smart å ha nøytral farge på vegger og heller pynte med fargeklatter i gutte/jente farge senere. Men det er bare det at jeg har lyst å ha hvit brystpanel litt opp etter veggen og farge på resten.

Jeg har funnet DEN fine lyse aquaturkise fargen hvis det blir gutt :))) Og DEN fine lyse syrinfargen hvis det blir jente. Så vet ikke helt hva vi skal gjøre nå, hehe.

Men har veeeldig lyst på 3d UL i slutten av feb, da er jeg 28 uker på vei og det er jo ideelt :)) Så det er jo ikke for sent å male litt da, hvis vi får vite kjønnet da ;)))

De har jo nettopp fått 3d i Bergen, så hadde de ikke det måtte jeg ha droppet det...

Og magen min ja, er ganske så stor ja :))) Er flere som begynner å ta på den :) Ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei, hehe. Synes bare det er kos jeg, liker å vise den frem. Må ofte ut på badet og se meg i profil, for jeg tror det liksom ikke at jeg er så heldig å være gravid, hehe ;)))

Og ja, er veldig plaget med hodepine, men synes jeg er flink, har spist veeeldig lite paracet :)) Må bare ha litt fred og ro, og ikke snakke :)))

Gleder meg sånn til å høre hvordan DIN UL går Pysekatten :)))

Vi "snakkes"om ikke så lenge ;)) Ha det fint så lenge :)) Kjempeklæm til deg fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...