Gå til innhold

Lille Kasper kom til verden på søndag 7. desember!! :)))))

Anbefalte innlegg

EN som ikke ville vente til 2. juledag ja.. ville vel være med på juleforberedelsene og selve juleaften tenker jeg ;)

Vel på søndag kom han ut, etter en litt hard og "lang" fødsel..

Iallefall forhold til min første ;p

Men sum sumarum: D GIKK KJEMPEFLOTT HELE VEIEN!!! :)

Dro på sykehuset halv ni på morgenen, men da hadde "riene" stoppet, SELVFØLGELIG!!! Strippet meg, da jeg var fullt moden og hadde 2 cm åpning... satte igjen igjen.... men ingen effektive rier.... helt til halv ni på kvelden... 4 cm..... og pang... da ble d skikkelig tøffe tak... fram med lystgassen som jeg blåholdt så knoklene mine var hvite... (ler nå)

Ingen fikk ta ifra meg MR. KOMPIS NEI!!!! heheheh ;)

9 cm ca kl 23, vannet ble tatt og svusj i en rakettfart ville han ut... så jordmor måtte holde han igjen ett par rier for ikke å revne, og ba meg om å IKKE presse.... VELDIG ENKELT(!??!) når du har verdens største pressrie?!?! hehe... men klarte d heldigvis (og forundrende nok!!!)...

og på 1-2-3 på den rette rien så kom hele han ut og vips var all smerte borte vekk, og vi fikk høre verdens nydeligste lyd; lille Kasper skrek som bare d!!! ÅÅÅhhh så deilig å se og høre han!!! :))))

(kan nevne at jeg fikk kun to bittesmå rifter som de ikke gjorde noe med, og har ikke vondt i hele tatt nedentil denne gangen!! JIPPI!!!)

19 dager for tidlig, 3180gram og 49 cm lang, og 36 rundt hodet! :)

HEEEELT PERFEKT!!!!!!! :))))))

Og veldig(!!) lik sin storebror på snart 2 år!! ;)

Så nå kose vi oss masse på fødeavdelingen, og blir vel her til torsdag-fredag!! :)

Vil takke for koselig "samværet" her inne denne tiden og lykke til til alle dere som ikke er "ferdige" ennå!! GLED DERE MASSE!!!!! ;)

Hilsen overlykkelig

2 barnsmor!!! ;)

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...