Shabby Cheap Chic Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hvor gamle er det og hvor mye innlegg bruker du om dagen og natta? Tenker da på lommebleiene...
Miss T Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 knerten er 7 mnd. Vi bruker et microfiberinnlegg og et bambus innlegg(kjøpt på babecio.com). vi bruker ikke bg på natta, blir veldig tett. Vi bruker dry bees på natta
anette&tutta mari :) Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Bruker som regel et stort og et lite innlegg om dagen, det varer en 3-4 timers tid. Skal vi ut på tur tar jeg 2 store. Bruker heller ikke BG om natta - det blir for tett.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 Hmm ikke opplevd at de blir for tett om natta men... Takk for svar:)
Fornøyd med tøybleier Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Det er ikke alle barn som synes den blir for tett om natten, men det kommer mer luft til huden om man bruker formsydd med ulolbukse om natten. Vi bruker BG om natten på ferie. Vi har byttet ut alle mikrofiberinnleggene med bambus. Jeg kjøpte 12 brettebleier i bambusfrotte fra Nappy Nation i rederbyggerfasen (den var heftig her i gården!) De fikk jeg aldri brukt som brettebleier så en dag klippet jeg alle sammen i to og bruker dem som innlegg i BG. Det er da 30x70 cm som brettes i 6 lag. Holder fint i 4-5 timer.
Littlepeas mamma Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Gutten min er snart 2 år og vi har noen BG som vi bruker i barnehagen. Vi har ett stort og ett lite innlegg i dem og da holder de ca 3 timer. Ett av innleggene er gjerne bambus. Vi bruker dem ikke om natta, PUL blir for tett om natta her også. Da er det formsydde med ull som gjelder.
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2009 Hva mener dere med at det blir FOR tett??
anette&tutta mari :) Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 det kommer ikke noe luft til huden (blir jo som å bruke engangs) og den blir fortere rød og sår. Med formsydde og ullbukse så får huden puste også om natta:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2009 Åja hehe.. Har ikke merka noe her enda i alle fall..
Krokodillemor Skrevet 15. januar 2009 #12 Skrevet 15. januar 2009 Vi begynte å bruke lommebleiene da barnet var tre måneder og brukte da det store innlegget. Da han var 5-6 måneder begynte vi å bruke begge innleggene. Nå bruker vi ett trelags bambusinnlegg jeg har sydd av håndklær i tillegg til det lille innlegget som fulgte med bleiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå