Tante Bassa Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Teo på 6 1/2 mnd har begynt å få brødskive. Hvordan pålegg er det greit å gi så små barn?
Ingeberta Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Plantemargarin og leverpostei/kyllingpostei på boks er gull på skiva, næringsrikt og mye jern. Vi varierte av og til med kaviar og makrell i tomat (type mild, på tube). Tynt lag kaviar, pga høyt saltinnhold.
Tante Bassa Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Tusen takk for svar :-) Han har foreløpig bare fått leverpostei, men vil gjerne at han skal smake på annet pålegg også.
sanka Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 har hu tenner? min har ikke d.. kan e begynne m skive?redd for at han skal få d i halsen.. og hvor mye må de spise for å dekke ett måltid.. feks frokost..
Tante Bassa Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Han har to tenner, og fem som nesten er kommet frem. Jeg gir bittesmå biter som han tygger godt. Han spiser ca en kvart skive. ikke mye, men han spiser veldig lite grøt også (under 1 dl) Han vil helst ha pupp...
sanka Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 oki.. min har ikke tenner så kanskje vanskelig.. får ikke i han noe mye grøt her heller... aner ikke hva e gjør.. har skrevet et innlegg her litt lenger ned.. håper mange svare..eller kanskje d er mye allikevel.. aner ikke hvor mye de skal få i seg heller..
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Trenger ikke å ha tenner for å spise brød. Man bare gir dem mini biter om gangen. Tulla vår har ingen tenner, men spiser brød hver dag fordet. Her spiser kun frøkna brød med Prim...kanskje ikke det sunneste pålegget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå