Gå til innhold

Hvor mange dager brukte du på og avende amming på natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ferdig med første natt i dag og det gikk bedre enn forventet! Men er litt spent på og høre hvor mange dager som er vanlig før disse små prinsene og prinsessene sover hele natten?

Skrevet

Vet ikke.. Alt for mange :( Håper det snart er slutt på puppe mas om natta, men det ser ikke slik ut enda. Har satt meg som regel at hun ikke skal få noe før kl 5,og noen ganger er det krangling flere ganger om natta, mens andre ganger tar hun bare smokken.. Ikke lett det her syns jeg. Noen ganger funker det å tilby litt vann,mens andre ganger fører det til krig.. Lykke til! Håper det går lettere for dere enn det har gjort her hehe :)

Skrevet

Vi avvente for to uker siden. Snuppa er 8 mnd. Det var jeg som tok avenninga, for hun roer seg mer med meg.

Første og andre natta var jeg ikke så streng på at hun kun skulle være oppi senga si. Jeg ga henne all den nærhet hun trengte. De to nettene satt jeg oppe med henne på fanget i 4 timer tilsammen, fordelt på tre ganger. Hun duppa endel i fanget mitt. Tredje natta var det ikke nødvendig å ta henne opp fra senga, klarte å trøste henne der. da var jeg oppe med henne i 1,5 timer fordelt på to ganger. Fjerde natta var jeg kun oppe med henne i en halvtime en gang, gråt nesten ikke - bare klaga litt.

...og så ble hun syk og våkna ørti ganger på natta pga høy feber og at matlysta forsvant på dagen.....så nå som hun har blitt frisk igjen, venter jeg i spenning på når hun kommer tilbake til den fjerde natta igjen...

Lykke til:-)

Skrevet

Her har vi nok vært utrolig heldige..

Han slutta av seg selv når vi begynte med fast måltid nr.2 hver dag. Nå sover han fra ca.20.00 til ca.07.30.. Hender at han våkner av og til for å få tutten.. Han er nå 7,5mnd..

Skrevet

Da er vi ferdig med to netter! Pappen tok støyten i natt, så jeg har sovet fra 22.00 til 06.00 i dag! Så utrolig deilig.... Men det gikk mye bedre i natt med lillegutt så det går fremover! Håper det ikke er mange flere netter som skal til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...