Tonen Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Gutten min er 5,5 mnd og har alltid vært sulten av seg. Jeg har fullammet inntil for en uke siden da vi startet med tilvenning av grøt. Han har alltid spist hver 3 time nattestid, men i det siste har det vært nærmere 2-2,5 time mellom. Det er egentlig helt latterlig, i går fikk han mm og nesten en porsjon grøt 18.30 og sovnet 19. Likevel krevde han mat igjen allerede 22 og deretter med 2,5 - 3 timers mellomrom I morges kl. 06.30 ville han bare ha en liten skvett. Var vel god og mett etter all nattmaten.. Jeg har hele tiden tenkt at når vi får etablert fast føde på dagen skulle vi se om det løste seg av seg selv ved at han startet å sove lengre økter, men tviler på at han gir slipp på måltidene av seg selv.. Samtidig har han alltid vært så sulten at jeg er usikker på om han har det bra uten mat på natta? Kan gjerne fortsette med ett eller to måltider på natta, men hvordan kan vi få ham til å forstå at mat er ok kl. 00 men ikke klokka 02 feks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå