Gå til innhold

brukt vs ny vogn

Gjest MammanTilJentaMi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi planleger å kjøpe brukt. Primært for å spare penger hvis det er mulig. Men vi er ganske kresne. Så den skal være pent brukt og ikke flekkete og med røyklukt og slik. Annonser hvor det ligger rot og søppel i kurven eller nettet hopper vi glatt over. Man får en del inntrykk gjennom annonsen. Hvis vi ikke finner en pen brukt så kjøper vi ny.

Jeg arvet en vogn og så derfor ikke noen grunn til å ha ny. Da den ble ødelagt, fikk jeg tilbud om å kjøpe en venns vogn -da ble det til det.

Hadde jeg måttet skaffe en vogn selv hadde jeg nok fremdeles kjøpt brukt for det koster veldig mye for ny.. MEN om jeg hadde hatt planer om fler barn hadde jeg kjøpt ny slik at den skulle holde seg ;)

Vi har kjøpt nye vogner fordi vi har råd, har vogndilla (jeg) og faller alltid for de nyeste modellene som da ikke går an å få tak i brukt. Har kjøpt alle mine vogner i utlandet (Sverige, Tyskland og England) så vi har fått de billig og ikke tapt mye på de når vi har solgt de igjen. Så alt i alt blir det nok ikke noe dyrere :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...